بانکبانک و بیمه

یاراکارت از هفته آینده عملیاتی می‌شود


مدیرعامل پست بانک گفت: طرح کارت اعتباری یاراکارت از هفته آینده به صورت عملیاتی در روستاهای کشور اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،خسرو فرحی  در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اظهارداشت: یاراکارت روستایی توسط پست بانک طراحی و ارایه شده که طی روزهای آتی صدور این کارت‌ها در سطح ملی و در سطح روستاهای کشور انجام می‌شود.
وی افزود: یاراکارت کارت اعتباری با سقف ۵ میلیون تومان است که در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد که شارژ خواهد شد. فرحی ادامه داد: ساکنان روستاها می‌توانند از طریق این کارت اعتباری نسبت به تامین مایحتاجشان با خرید از فروشگاه‌ها و پایانه‌های فروش اقدام کنند.
به گفته فرحی، سقف کلی تسهیلات در گام اول ۲۰ درصد از منابع استان است که از هفته آینده به صورت عملیاتی اجرا می‌شود.
به نوشته ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روزجمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.
آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح امروز (شنبه ششم آبان ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.
در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند. در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا