ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربناییکسب و کار

رقابت بزرگ استارتاپی ایران

همراه با تغییرات در روندهای دهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران بخش‌های جدیدی نیز به این جشنواره اضافه شده است. رویداد کارزار، رقابت بزرگ استارتاپ‌های ایرانی است که امسال به عنوان اولین دوره به عنوان بخش جدیدی در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این رویداد رقابتی در دو رده مرحله بذری (Seed stage) و مرحله اولیه (Early stage) برگزار خواهد شد. استارتاپ‌ها می‌توانند با توجه به شرایطشان در یکی از دو رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در حوزه صنعتی مختص به خود در یکی از ۱۰ گروه تعریف شده در رویداد کارزار با استارتاپ‌های هم رده خود رقابت کنند. برنده نهایی هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و از بین آن‌ها سه استارتاپ برتر در روز آخر با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی مشخص می‌شود. در نهایت این رقابت دو برنده خواهد داشت. یکی در مرحله بذری و یکی در مرحله اولیه.

جایزه‌ی برنده‌ی نهایی رده «مرحله اولیه (Early Stage)» مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده‌ی نهایی رده «مرحله بذری (Seed Stage)» مبلغ ۵۰ میلیون تومان خواهد بود. علاوه بر دو برنده نهایی، سایر استارتاپ‌های برگزیده در رویداد کارزار نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند و همه‌ی این استارتاپ‌ها فرصت‌های مناسبی خواهند داشت برای معرفی هرچه بیشتر کسب و کارشان با افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف.

همچنین بخوانید

شرایط حضور در رده بذری:
باید حداقل کمینه محصول پذیرفتی (MVP) داشته باشد.
نباید بیش از ۳ سال عمر استارتاپ باشد.
نباید بیش از ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه جذب کرده باشد.
شرایط حضور در رده اولیه:
نباید بیش از ۵ سال عمر استارتاپ باشد.
نباید بیش از ۵ میلیارد تومان سرمایه جذب کرده باشد
شروع ثبت‌نام رویداد کارزار از ۲۶ مهرماه با آغاز دهمین جشنواره وب و موبایل ایران همزمان شده و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال رویداد کارزار همزمان با اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن اتفاق خواهد افتاد.

ثبت‌نام این رویداد نیز از طریق وبسایت نوپاهاب اتفاق خواهد افتاد. لطفا برای ثبت‌نام، آگاهی از جزییات بیشتر و زمانبندی دقیق این رویداد به وب‌سایت کارزار مراجعه بفرمایید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا