بانکبانک و بیمه

قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک کشاورزی برگزار شد

مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال۱۳۹۵ بانک کشاورزی روز چهارشنبه ۱۹ مهر در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این مراسم که با حضور نماینده دادستان کل کشور،نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان بانک مرکزی، روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی و جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک برگزار شد، ۳۶۸۵۰۰ نفر برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال۱۳۹۵ بانک کشاورزی به قید قرعه انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال۱۳۹۵ بانک کشاورزی شامل ۸۰۰ کمک هزینه خرید خودروی تولید داخل هریک به مبلغ ۲۵۰میلیون ریال، ۱۸۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی ساخت داخل هرکدام به مبلغ ۵ میلیون ریال ، ۲۴۳۲۵ فقره جایزه نقدی دومیلیون ریالی و ۳۴۱۵۷۵ فقره جایزه نقدی یک میلیون ریالی است که به ۳۶۸۵۰۰ نفر از مشتریان خوش شانس بانک کشاورزی در سراسر کشور تعلق گرفت.

این گزارش می افزاید اسامی برندگان جوایز ممتاز از طریق وب سایت بانک کشاورزی و اسامی برندگان سایر جوایز از طریق شعب این بانک در سراسر کشور به زودی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است مهلت سپرده پذیری حساب های قرض الحسنه پس انداز سال۱۳۹۵ بانک کشاورزی تا پایان اسفند ماه سال ۹۵ اعلام شده بود و این بانک در قالب کمپین های تبلیغاتی «محبت برداشت کنیم» و «اندوخته های آسمانی» تبلیغات گسترده ای را برای تشویق هموطنان به سپرده گذاری با هدف بهره مندی از اجر اخروی مشارکت در حمایت از نیازمندان، بهبود معیشت کشاورزان و روستاییان زحمتکش و ساختن ایرانی آباد و حاصلخیز و همچنین شرکت در قرعه کشی و برخورداری از جوایز ارزشمند انجام داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا