بانکبانک و بیمه

پست بانک ایران حامی واحدهای تولیدی


مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید شعب استان مازندران گفت: این بانک بعنوان گسترده ترین خرده بانکدار کشور، تامین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی را با توجه به عاملیت صندوق توسعه ملی جهت خرید ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز بمنظور افزایش ظرفیت های تولیدی کشور و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف با محوریت مناطق محروم و روستائی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،وی در این مراسم ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به نقش این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT اظهار داشت: در راستای این مهم باید سطح دانش و تخصص خود را جهت شناسائی طرح های دارای توجیه اقتصادی این دو حوزه ارتقاء دهیم تا در ادامه مسیر با درآمدزائی موثر از این محل سطح کیفی و کمی خدمات بانک را در کشور بویژه در مناطق روستائی و کم برخوردار گسترش دهیم.
فلاح فر با اشاره به انعقاد قرارداد عاملیت ارزی با صندوق توسعه ملی افزود: در راستای همکاری های فی مابین این بانک و صندوق توسعه ملی منابع ارزی خوبی از محل صندوق، در قالب خط اعتباری در اختیار این بانک قرار گرفته است که به طرحهای دارای توجیه مالی، اقتصادی و درآمدزائی از جمله صادرات تخصیص خواهد یافت.
وی یکی از دستاوردهای مهم پست بانک ایران در سال جاری را طرح نصب و استقرار ۱۰۰۰دستگاه خودپرداز (ATM) در سطح کشور بویژه مناطق روستائی و کم برخوردار دانست و افزود: در راستای عملیاتی نمودن این طرح به عنوان برنامه‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستگاه های اجرائی مرتبط با حوزه ICT از ظرفیت های این بانک بعنوان گسترده ترین خرده بانکدار کشور جهت کاهش شکاف دیجیتالی و اقتصادی بین شهر و روستا استفاده می کنند.
عضو هیأت مدیره با تاکید بر مدیریت مشارکتی بعنوان عامل کلیدی در دستیابی به اهداف و موفقیت سازمان اظهار داشت: باید از جابجائی نیروهای انسانی جهت انتقال تجربیات، دانش و بهره وری استقبال نمود و با استفاده از مشارکت همکاران در تصمیم گیری در سطوح مختلف همراه با نظارت دقیق بر انجام امور در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی تلاش نمود.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت های استان مازندران در زمینه کشاورزی، صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی و صنعت توریسم عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در بانک استفاده کرده تا بعنوان یک بانک توسعه ای نقش بیشتری در رونق چرخه اقتصاد داخلی و اشتغالزائی در این حوزه ها داشته باشیم.
همچنین درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های کامران طیبی مدیر پیشین و معاون جدید استان تجلیل و ابوالقاسم آزرده به‌عنوان مدیر و عبدالرضا جواهری نیز بعنوان معاون جدید شعب استان معرفی شدند.
گفتنی است: در این مراسم قاسم تندرو مدیرامور حسابرسی و بازرسی و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکتها پست‌بانک‌ایران، یدالله طهماسبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل بوداغی مدیر کل پست، علیرضا خرمیان مدیر شعب بانک صنعت و معدن، معاون اداره کل زیرساخت و مسئولان و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان مازندران حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا