بانکبانک و بیمه

پست بانک‌تسهیل‌کننده کسب و‌کارهای خرد


دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در مراسم تودیع مدیرپیشین و معارفه مدیرجدید شعب استان البرز گفت: این بانک به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT و با توجه به ظرفیت‌های مناسب برای توسعه ارتباطات و رونق اقتصادی در کشور بویژه در مناطق روستائی و کم برخوردار می‌تواند بعنوان متولی و تسهیل‌کننده کسب و کارهای خرد در روستاها باشد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، وی در این مراسم ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به تأکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر نقش حمایتی و سرمایه‌گذاری این بانک در روستاها و مناطق کم‌برخوردار بعنوان بانک عامل وزارت متبوع اظهارداشت: پست بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی، نقش حمایتی و اثرگذاری جهت تأمین مالی حوزه های IT و ICT دارد.
وی افزود: پست بانک ایران دارای ظرفیت‌های مناسبی است که باید با هم افزائی و بصیرت افزائی، دانش تخصصی خود را در زمینه‌های مذکور ارتقا داده و عامل مؤثری در اشتغالزائی و رونق اقتصادی مناطق محروم وروستائی باشد.
فرحی در ادامه افزود: پست‌بانک ایران در جایگاه خوبی قرار گرفته و باید در مسیر مسئولیت اجتماعی و عدالت اجتماعی بعنوان بانک توسعه‌ای و همچنین بازوی کمکی دولت در مناطق کم برخوردار،گام‌های اساسی بردارد.
همچنین درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های مسعود کمال‌آبادی تجلیل و سعید وحدت به‌عنوان مدیرجدید شعب استان معرفی شد.
گفتنی است: در این مراسم داود کریمی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست‌بانک‌ایران، مدیران‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست، ارتباطات زیرساخت، رئیس صنف خدمات الکترونیک و مسئولان و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان البرز حضور داشتند.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا