بانکبانک و بیمه

بانک شهر نماد عمرانی و آبادانی شهرها


حسن اسلامی راد در دیدار با رییس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر ،با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته هموطنان بیش از پیش به این بانک اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار آن قرار داده اند تا در عمران شهرهای خود استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بانک شهر درتمامی شهرها افزود: بانک شهر در زمان مشکلات که برای موسسات مالی پیش آمد، مآمن امنی برای مردم و سپرده گذاران برای جلب رضایت عمومی مردم بود.

اسلامی راد افزود: هرچه به رشد و پیشرفت ظرفیت های بانک شهر بپردازیم، قطعا سبب افزایش قدرت مدیریت شهری خواهد شد، به شکلی که در این موضوع  منافع شهرداری و منافع مردم باید به صورت کلی در اولویت قرار گیرد.
وی تصریح کرد:. انتظار می‌رود در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال با حمایت‌های بانک‌ها و به ویژه بانک مردمی شهر ، این مهم، هرچه بیشتر رونق گیرد.
وی تقویت بخش اقتصادی در حوزه استان سمنان را یکی از اولویت های اصلی دولت عنوان کرد و ادامه داد: تاجایی که امکانپذیر است از منابع و خطوط اعتباری بانک شهر در جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان استفاده خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا