ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پرچمدار جدید ال جی نمایان شد

شرکت ال جی ویدیوهای رسمی جدیدی را از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی v۳۰ و v۳۰ پلاس منتشر کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از اندروید هدلاین، چند ساعت مانده به مراسم رسمی رونمایی گلکسی نوت ۸ توسط سامسونگ، شرکت ال جی بعنوان یکی از رقیبان دیرینه سامسونگ، نیز ویدیویی از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی ۳۰v و ۳۰v پلاس منتشر کرده است.

این شرکت سازنده دیروز دو ویدیو برای گوشی v۳۰ را منتشر کرده بود و امروز نیز ویدویی کوتاه دیگری از این گوشی منتشر کرد که به معرفی بیشتر v۳۰ می پردازد.

همچنین بخوانید

طبق گزارش ها، گوشی پرچم دار جدید ال جی، ۳۱ اوت یعنی ۹ شهریور بطور رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد. گفته می‌شود ال جی پس از معرفی این گوشی، نسخه قدرتمند تری از آن یعنی v۳۰ پلاس را معرفی و وارد بازار خواهد کرد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. هر دوی این گوشی‌ها، از یک چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام و یک صفحه نمایش ۶ اینچی بدون حاشیه بهره مند هستند.

از آنجا که شرکت ال جی همواره توجه ویژه ای به قابلیت عکسی و دوربین در گوشی‌های پرچم دار خود داشته، دوربین اصلی این گوشی از دو لنز واید و معمولی برخوردار است که قابلیت هایی نظیر لرزشگیر  اوپتیکال تصویر، تثبیت کننده حرفه ای عکس و فوکس خودکار را داراست و آن را تبدیل به یک گوشی قدرتمند جهت عکاسی حرفه‌ای می‌کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا