خودروصنعت، معدن، تجارت

خودروی عجیب آئودی +عکس

در داخل این اتومبیل لوکس چهارصندلی امپراطور شاهد نسل جدید فناوری‌هایی هستیم انتظار می‌رود در دهه‌های آینده درون خودروها به واقعیت تبدیل شود.

با افزایش سامانه‌های رانندگی خودران و سیستم‌های مولد الکتریکی احتمالا شاهد یک انقلاب در ظاهر و کاربرد خودروهای نسل بعد خواهیم بود. احتمالا بسیاری از این خودروها شبیه مرسدس بنز F015 لوکس و تجملاتی در مدل مفهومی موشن می‌شوند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، با این اوصاف یک طراح صنعتی برای سال ۲۰۲۸ رندری از یک آئودی آینده ارائه داده است که "ئی-ترون امپراطور" نامیده می‌شود و به عنوان صدمین سالگرد تولید آئودی تایپ R امپراطور طراحی و خلق شده است.

خودرو مفهمومی آئودی

مانند مرسدس F015 آئودی ئی-ترون نیز یک خودروی بزرگ و کشیده است. در خودرو شاهد یک کابین جادار و فضادار هستیم که بیشترین طول خودرو را تشکیل می‌دهد و فضای کمی به کابین اختصاص می‌دهد.

خودرو مفهمومی آئودی

خودرو مفهمومی آئودی

در داخل این اتومبیل لوکس چهارصندلی امپراطور شاهد نسل جدید فناوری‌هایی هستیم انتظار می‌رود در دهه‌های آینده درون خودروها به واقعیت تبدیل شود. یکی از این فناوری‌ها نمایشگر هولوگرافیکی است که می‌تواند کوچکترین جزئیات شهری را در نمای سه بعدی به نمایش درآورد. در جلوی خودرو نیز یک نمایشگر بزرگ دیجیتالی وجود دارد که می‌تواند تمام نیازهای مسافرین و سرنشینان ردیف جلو را برآورده سازد.

خودرو مفهمومی آئودی

خودرو مفهمومی آئودی

روی پنل‌ درها نیز به جای روند سنتی پوشش‌های مرسوم و دستگیره‌ها شاهد صفحات لمسی بزرگ با عملکردهای کنترلی چندمنظوره هستیم.

خودرو مفهمومی آئودی

 

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا