بانکبانک و بیمه

بانک قرض‌الحسنه رسالت شش ساله شد


جشن شش سالگی بانک قرض الحسنه رسالت با حضور نزدیک به سه هزار نفر از کارکنان و خانواده بزرگ بانک برگزار شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این مراسم که در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد، با تبریک ششمین سالروز تاسیس بانک، کارکنان را سرمایه اصلی مجموعه خواند و از تلاش و پشتکار کارکنان و همراهی و همدلی خانواده های آنها قدردانی کرد.
محمدحسین حسین زاده با اشاره به فعالیت های بانک گفت: توصیه مقام معظم رهبری بر اقتصادمقاومتی و تولید داخلی است و بانک قرض الحسنه رسالت نیز برای رسیدن به این مهم فعالیت  می کند.
وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در بخش گلباف کرمان افزود: در این بخش الگو کارآفرینی اجتماعی رسالت عملیاتی شده و سعی داریم در مناطقی دیگر از کشور همین مدل را پیاده کنیم.
حسین زاده با اشاره به اینکه الگوی کارآفرینی اجتماعی ماحصل یک کارگروهی و متشکل از پنج مجموعه است بر اهمیت همیاری اجتماعی تاکید  واظهار کرد : هرکدام از اعضای این شبکه عهده دار وظایف خاص خودشان هستند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در ادامه با اشاره به مدل های اجرا شده در این بانک گفت: اعتبارسنجی یکی از مهمترین اقدامات مفید  بانک قرض الحسنه رسالت است و علاوه بر حذف کاغذبازی، سرعت و دقت بیشتری در ارائه خدمات را به دنبال دارد.
به نوشته ایبِنا، اجرای سالارعقیلی خواننده محبوب کشور، تئاترکمدی، کلیپ آثار ارسالی خانواده های کارکنان باموضوع نقاشی و عکس مرتبط با خدمات بانک و رنگ آمیزی فرزندان از دیگر برنامه های این جشن به یادماندنی بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا