خودروصنعت، معدن، تجارت

با شاسی بلند ۱۰۰ میلیونی بیشتر آشنا شوید+ جزییات

BYD S6 این روزها با قیمتی معادل ۹۸ میلیون از سوی کارمانیا به فروش می رسد و این در حالی است که در مقایسه با سایر شاسی بلندهای موجود در بازار قیمت رقابتی دارد که علاوه بر سایر ویژگی هایی که دارد خرید این خودرو را توجیه پذیر می‌کند.

 به گزارش آرمان اقتصادی، خودروسازی کارمانیا از جمله شرکت هایی است که با توجه به اقبال موجود نسبت به خودروهای شاسی بلند حضور خود در بازار خودرو را با شاسی بلند BYD S6 آغاز کرده است.

 BYD S6   این روزها با قیمتی معادل ۹۸ میلیون از سوی کارمانیا به فروش می رسد و این در حالی است که در مقایسه با سایر شاسی بلندهای موجود در بازار قیمت رقابتی دارد که علاوه بر سایر ویژگی هایی که دارد خرید این خودرو را توجیه پذیر می‌کند.

در بین suv های موجود در بازار بی‌وای‌دی S6  یکی از نرم‌ترین و پایدارترین سواری‌ها را دارا بوده  و در شرایط ناهموار مانند عبور از سطوح با اختلاف ارتفاع زیاد و دست اندازهای غیراستاندارد از چسبندگی و پایداری رضایت بخشی برخوردار است.

این شاسی بلند از سیستم تعلیق مک‌فرسون دو مفصلی در جلو و از نمونه سه مفصلی در عقب بهره می‌برد. سیستم تعلیق مک‌فرسون به دلیل طراحی ساده، هزینه کم، فرمان‌پذیری مناسب و سواری نرم به یکی از فناوری‌های محبوب در زمینه سیستم‌های تعلیق تبدیل شده است. در این نوع سیستم تعلیق حفظ تعادل به وسیله میله موج‌گیر صورت می‌گیرد که از مزایای آن می‌توان به بهینه‌سازی زاویه چرخ و پایین نگه‌داشتن هزینه تولید اشاره کرد.

به علاوه استفاده از سیستم تعلیق مک‌فرسون در بی‌وای‌دی S6  موجب شده تا احساس امنیت در ناهمواری‌ها و پیچ‌های تند برای سرنشینان این خودرو فراهم شود و از آرامش و نرمی مناسبی برخوردار شوند.

 این خودرو از موتور ۲.۴ لیتری  که معمولا در این کلاس کمتر یافت می‌شود بهره می‌برد، به علاوه ۴ سنسور در عقب، دو سنسور در جلو، دوربین دید عقب در کنار دوربین زیر آینه از دیگر امکانات این خودرو به شمار می رود.

  BYD S6از گیربکس شش سرعته DCT (دوکلاچه)با امکان تعویض دستی دنده، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، دوربین عقب، دوربین آینه سمت راست سیتم برق و ترمز بوش آلمان، سیستم تعلیق عقب مک فرسون، بهره می برد.

برای مشاهده تصاویر و دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا