بانکبانک و بیمه

پرونده ۲ بانک خصوصی هنوز بررسی نشده است

 


یک عضو شورای پول و اعتبار گفت: هیأت انتظامی بانک‌ها در اوایل سال ۹۶ درباره دو بانک خصوصی رأی صادر کرده ولی این رأی با نظرات مختلف اعضا روبرو شد و هنوز مورد جمع‌بندی و تأیید قرار نگرفته است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،یک عضو شورای پول و اعتبار انتشار برخی اخبار درباره محکومیت برخی بانک‌های خصوصی را عامل تشویش اذهان عمومی و ذهنیت منفی سپرده‌گذاران سیستم بانکی توصیف کرد.

همچنین بخوانید
وی به فارس گفت: هیأت انتظامی بانک‌ها در اوایل سال ۹۶ درباره دو بانک خصوصی رأی صادر کرده ولی این رأی پس از ارجاع به شورای پول و اعتبار با نظرات مختلف اعضا روبرو شد و هنوز مورد جمع‌بندی و تأیید قرار نگرفته است.
این عضو شورای پول و اعتبار افزود: مسائل مربوطه به این بانک‌ها پس از طرح در شورا و عکس‌العمل و نظرات مختلف اعضا قرار بود در دستورکار قرار گیرد که جلسه قبلی به دلیل همزمانی با تعطیلات به تعویق افتاد و جلسه روز گذشته هم بدون بیان علت مشخص لغو شد.
وی وضعیت کنونی نظام بانکی کشور را نیازمند توجه جدی دانست و گفت:‌ در وضعیت نابسامان فعلی بیشتر بانک‌ها در عرصه عملیاتی سودی نشان نمی‌دهند و با لحاظ دیگر فعالیت‌های مالی و اقتصادی از میان ۳۱ بانک کشور صرفاً بانک‌های ملت، پاسارگاد،‌سینا،‌انصار و خاورمیانه سود نشان می‌دهند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا