بانکبانک و بیمه

مشکل کارت‌های بانکی بین‌المللی حل می‌شود


رئیس کل بانک مرکزی با عنوان این که مبنای آمریکایی کارت های اعتباری بین المللی برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده، ابراز امیدواری کرد، مشکل کارت های اعتباری بین المللی در دولت دوازدهم حل می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،ولی الله سیف در ارتباط با وضعیت پرداخت های الکترونیک در کشور به بانکداری الکترونیک گفت: بانک مرکزی به صورت مستمر، اقدامات مثبتی انجام داده است که آخرین آن بحث موبایل پی منت بوده است و در حال حاضر نیز PSP ها به سرعت دستگاه‌های پایانه فروش خود را مجهز می کنند که از طریق موبایل پرداخت های لازم انجام شود و فقط لازم است NFC بر روی دستگاه های POS نصب شود تا این اقدام به مرحله اجرا برسد.
وی در خصوص برنامه های لازم در دولت دوازدهم در امور پرداخت های الکترونیک نیز اظهار داشت: بحث اصلی ما استفاده از بهترین تکنولوژی روز در پرداخت های الکترونیک است که طبیعتا متناسب با تحولاتی که در دنیا رخ می دهد ما هم از این فناوری ها استفاده می کنیم و مساله ای که دنبال می کنیم استفاده از کارت های اعتباری بین المللی است که نیاز به مذاکراتی دارد تا بتوانیم این ارتباط را برقرار کنیم.
سیف در خاتمه تاکید کرد: به این دلیل که مبنای کارت های اعتباری بین المللی آمریکایی است هنوز مشکلات موجود بر سر راهمان حل نشده که امیدواریم بتوانیم در دولت دوازدهم این مشکلات را حل کنیم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا