بانکبانک و بیمه

آرمان: به‌زودی به حساب‌ها پول واریز می‌شود


مسئول ساماندهی موسسه اعتباری توسعه (آرمان) لرستان گفت: بزودی مشکل سپرده گذاران حل و به حساب ها پول واریز می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal) به نقل از صدا وسیما ، مسئول ساماندهی و پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه (آرمان) لرستان افزود: سپرده گذاران آرامش خود را حفظ کنند تا مسئولان این موسسه طبق یک برنامه زمانبدی کوتاه مشکل را حل کنند.
دلفان با بیان اینکه تاخیری که در پرداخت سپرده ها به وجود آمد ناخواسته بوده است و هم اکنون همکاران ما به جد پیگیر حل مشکل هستند گفت: منابع مالی تامین شده است و چک ها وصول خواهد شد و به حسابهای موسسه پول واریز می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز با بیان اینکه منابع مالی موسسه توسعه از میزان سپرده مردم بیشتر است گفت: هم اکنون مسئولان مربوطه در حال آزادسازی این منابع هستند.
حبیب اله خجسته پور افزود: پیگیری هایی که استان لرستان داشته است به حل این مشکل در کل کشور کمک کرده است.
او گفت: دستگاه قضایی اموال و املاک سهامداران موسسه را توقیف کرده است تا موسسه پشتوانه مالی داشته باشد.
باید افزود که هم اکنون تعدادی از سپرده گذاران موسسات مالی کاسپین و آرمان روبروی بانک مرکزی اقدام به تظاهرات و دادن شعارهایی کرده اند. سپرده گذاران موسسه کاسپین و آرمان خواهان بازپرداخت سپرده هایشان هستند.
روز گذشته نیز تجمعاتی توسط سپرده گذاران موسسه کاسپین و موسسه آرمان اتفاق افتاد و در چندین استان مالباختگان با بستن راه های اصلی اعتراض خود را به وضع موجود بیان کردند.
اعتراض سپرده گذاران وقتی شروع شد که ورشکستگی موسسه کاسپین و موسسه آرمان و میزان و ثامن الحجج اعلام شد و وقتی سپرده گذاران برای دریافت پولشان مراجعه کردند متوجه شدند که وجهی برای پرداخت به آنها در شعبه ها وجود ندارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا