بانکبانک و بیمه

کسب رتبه نخست درآمد خدمات ارزی توسط پست بانک منطقه دو تهران

براساس ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب پست بانک ایران، مدیریت شعب منطقه دو تهران موفق به کسب رتبه نخست کشوری در دستیابی به اهداف و سرآمدی در افزایش درآمد خدمات ارزی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره درجلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب منطقه دو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: در این بانک ترکیبی از نیروی انسانی جوان درکنار نیروهای باتجربه دارد و این ترکیب متناسب موجب کارآمدی نیروی انسانی و عامل اصلی موفقیت های بانک است.
صباغی عملکرد شعب این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کسب رتبه نخست کشوری در دستیابی به اهداف و سرآمدی در افزایش درآمد خدمات ارزی نتیجه مدیریت مناسب، برنامه ریزی و تلاش کارکنان منطقه بوده و این موفقیت ها شایسته تقدیر است.
عضو هیات مدیره هدف از این نشست را تکالیف جدید برای مناطق تهران و بصورت خاص منطقه دو بواسطه حضور در خانواده ICT با ظرفیت های متفاوت تر عنوان کرد و تأکید نمود: لازم است تمامی کارکنان نسبت به مطالعه دقیق اهداف، سیاست ها و برنامه های عملیاتی بانک که در آن شاخص ها و برنامه ها برای تحقق اهداف تبیین شده، اهتمام بیشتری داشته و اجرای آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
همچنین آناهیتا امیرحسینی رئیس کنترل پایش عملکرد شعب بانک در ادامه این جلسه با تشریح شاخص های ارزیابی عملکرد و نحوه تعیین ضرایب و امتیازات ویژه سنجش شعب به سئوالات رؤسای شعب درخصوص معیارهای عملکرد واحدهای اجرائی پاسخ گفت.
ناصر فلاح مدیرشعب منطقه مذکور نیز گزارشی جامع از عملکرد شعب تابعه ارائه و در پایان دکتر صباغی ضمن پاسخ به سوالات همکاران حاضر در جلسه، بازنگری و اصلاح برخی از شاخص ها و امتیازات ارزیابی جدید شعب را خواستار شد .
گفتنی است: در این جلسه علیرضا واحدپور مدیرامور شعب و بازاریابی، تنی چند از رؤسای ادارات کل ستادی، معاون و جمعی از کارکنان منطقه دو نیز حضور داشتند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا