صنعتصنعت، معدن، تجارت

شهرداری‌های کشور برای تعالی سازمان‌های خود گردهم می‌آیند / حوزه مدیریت شهری در مسیر تعالی قرار می‌گیرد

نشست هم اندیشی تعالی سازمانی در بخش خدمات با تمرکز بر حوزه مدیریت شهری و شهرداری‌ها سه شنبه ۲۸ خرداد به میزبانی مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، سیدعلیرضا شجاعی مدیر مرکز تعالی سازمانی با اعلام این خبر، گفت: این مرکز مصمم به نهادینه کردن الگوی تعالی سازمانی در کشور است چون باور دارد که مسیر رونق تولید و خدمات در کشور از تعالی سازمانی می‌گذرد.
وی با اشاره به برنامه‌های آتی مرکز تعالی سازمانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی فضای کسب و کار و وضعیت بنگاه‌ها، یقین داریم سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی با بهره‌گیری از مدل تعالی سازمانی می‌توانند شرایط فعلی را پشت سر گذاشته و در مسیر رونق قرار گیرند.
شجاعی با بیان اینکه الگوی تعالی سازمانی یک مدل جامع است که با ارزشهای تعریف شده و معیارهایی که در نظر گرفته یک چکاپ کاملی از بنگاه بعمل می‌آورد و سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند پروژه های بهبود تعریف کرده و مسیر تعالی را بپیمایند، افزود: از این مدل برای ارزیابی جامع سازمان‌ها از بُعد رهبری، استراتژی، فرآیندها، محصولات، خدمات، منابع و … می‌توان استفاده کرد.
وی ادامه داد: امسال چندین نشست هم اندیشی با هدف ترویج و گسترش کاربرد مدل تعالی سازمانی در کشور در راستای ایجاد فضایی برای تبادل اندیشه و تجارب موفق در بخش‌های مختلفی از جمله ساخت و تولید، خدمات، آموزش، سلامت برگزار می‌شود و در هر کدام ضمن معرفی مدل و کاربرد آن در بخش مربوطه، تجربه موفق پیاده سازی و آثار آن توسط یک یا چند سازمان ارائه می‌شود.
مدیر مرکز تعالی سازمانی در خصوص هم اندیشی تعالی سازمانی در بخش خدمات با تمرکز بر حوزه شهری نیز گفت: این نشست عصر روز سه شنبه ۲۸ خرداد به میزبانی این مرکز و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود و در آن علاوه بر بیان اهمیت بکارگیری مدل تعالی سازمانی در شهرداری‌ها و اثر آن بر عملکرد این بخش خدماتی، تجربه هایی از شهرداری اصفهان و شهرداری تهران در این خصوص ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: در این هم اندیشی معاونان برنامه ریزی شهرداری‌های مرکز استان‌ها به همراه برخی مدیران و کارشناسان از شهرداری‌های سراسر کشور حضور خواهند داشت.
شجاعی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه هم اندیشی‌ها و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال‌های پیش‌رو شاهد ارتقای خدمات شهرداری‌ها به مردم و متعالی شدن این سازمان‌ها باشیم.
گفتنی است موضوعاتی همچون ویژگی‌های خاص بخش خدمات عمومی، دلایل و اهداف بهره‌گیری از الگوی تعالی سازمانی و جایگاه و تاثیر آن در خدمات عمومی، درس آموخته‌های استقرار الگوی تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان، درس آموخته‌‌های تعالی منابع انسانی در شهرداری تهران و پروژه‌های بهبود در حوزه مدیریت شهری از جمله محورهایی است که توسط مدیران و کارشناسان حوزه شهری و ارزیابان جایزه ملّی تعالی سازمانی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
علاقمندان جهت حضور در این نشست هم اندیشی می‌توانند با شماره ۸۸۶۰۴۳۳۱ تماس حاصل کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا