بانکبانک و بیمه

آغاز دومین‌ مرحله برگزاری جشنواره باجه‌های روستائی پست‌بانک‌ایران درسطح کشور

>مرحله جدید جشنواره باجه‌های روستائی پست‌بانک‌ایران توسط کارگزاران این باجه‌ها با برگزاری آن در استان‌های اصفهان و اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران،  در جشنواره باجه های برتر پست‌بانک استان اصفهان که با حضور بخشداران بن رود، جلگه، جرقویه علیا و سفلی و مسئولان باجه‌های تحت نظارت شعبه مرکزی اصفهان برگزار شد، افشین کلانی مدیرشعب استان ضمن تقدیر از کارگزاران باجه‌های روستائی به‌ تشریح نقش پست‌بانک‌ایران در رونق اقتصادی روستاها پرداخت.
وی عاملیت صندوق توسعه ملی و تفاهم نامه‌های بانک با سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را فرصتی برای رونق فعالیت باجه‌ها دانست و تصریح کرد: لازم است که مسئولان باجه‌ها از تمام فرصت‌های موجود برای خدمت‌رسانی و تحقق اهداف بانک استفاده کنند.
رحمت‌الله ترابی بخشدار جلگه نیز در ادامه این جشنواره با تقدیر از مدیران، کارکنان و مسئولان باجه‌های بانکی پست‌بانک استان، خواستار افزایش خدمات قابل ارائه در باجه‌های روستائی شد.
همچنین درپایان این جشنواره ضمن قرائت میثاق‌نامه مسئولان باجه‌های پست‌بانک‌ایران، لوح تقدیر به بخشداران و کارگزاران برتر اهداء و سپس جلسه پرسش‌وپاسخ مسئولان پست‌بانک استان با کارگزاران باجه برگزار گردید.
مرحله دوم جشنواره باجه های بانکی روستائی پست بانک استان اردبیل ویژه باجه های شهرستان خلخال نیز, ۲۱ خردادماه با حضور مسئولان پست بانک استان و کارگزاران این شهرستان برگزار و طی آن شاپور ابری مدیر شعب استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد استان درسال گذشته به تشریح اهداف و محورهای جشنواره و تبیین برنامه‌های آتی شعب و باجه‌ها پرداخت و از زحمات تک‌تک مسئولان باجه‌های خدمات بانکی قدردانی نمود. همچنین در جریان برگزاری این‌جشنواره پیام سیدحسین ابطحی، رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها طی تماس تلفنی برای کارگزاران پخش گردید. علی صمدی برندق بعنوان نماینده مسئولان باجه‌های بانکی حاضر در جشنواره ضمن تشکر از زحمات مسئولان پست بانک استان به تشریح انتظارات و درخواست های کارگزاران پرداخت و درپایان از مسئولان باجه‌های بانکی برتر تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است: جشنواره سراسری باجه‌های روستائی به‌منظور قدردانی از باجه‌های برتر و همچنین تشریح سیاست‌ها، اهداف، برنامه‌ها و ارزشیابی و ارتقاء کمی و کیفی باجه‌های بانکی روستائی درراستای اجرای قانون بهبود کسب‌وکار در ۱۱۰نقطه منتخب کشور برگزار می‌شود.

 
 
   
 
   
   
   

    همچنین بخوانید

    دکمه بازگشت به بالا