ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ارتباطات و آی.تی پیشران تولید و اشتغال است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به تاکیدات رهبری و تاثیر حوزه ارتباطات بر ایجاد اشتغال، تولید و اشتغال پیشانی حرکت شرکت مخابرات ایران در سال جاری خواهد بود.

به گزارش آرمان اقتصادی،، رسول سرائیان، امروز شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که با افتتاح طرح‌های مخابراتی و ارتباطی با حضور رئیس جمهور همراه بود، اظهار کرد: در وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال جدید ماموریتی که برای شرکت مخابرات ایران ترسیم شده در راستای سند بالادستی، پیشانی حرکتمان در جهت تولید و اشتغال قرار گرفته است.

وی با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران و یا توانمندساز تولید و اشتغال است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به طرح‌های حوزه ارتباطات در استان کردستان عنوان کرد: امروز با افتتاح پروژه‌های تعیین شده، بستر تولید و اشتغال در استان برای همه افرادی که قصد تولید و اشتغال‌زایی دارند فراهم خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه‌ها و تامین شدن زیرساخت‌ها، این حوزه در استان بیش از پیش بهبود یابد و زمینه اشتغال برای افراد را فراهم کند.

سرائیان در ادامه اعلام کرد: هر جایی که بخواهد تولیدی ایجاد شود و بستر ارتباطی نیاز داشته باشد، شرکت مخابرات اعلام آمادگی می‌کند در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه این نیاز ارتباطی در حوزه ثابت و همراه را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز دغدغه ارتباطی در مراکز شهرستان‌ها و شهرهای استان کردستان وجود ندارد و تلفن ثابت و تلفن همراه در استان، مراکز شهرستان‌ها و شهرها به روز است.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا