بانکبانک و بیمه

افقی روشن پیش روی بانک صادرات


براساس تنفیذ و رای اکثریت سهامداران در مجمع عمومی به طور فوق العاده بانک صادرات که روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ برگزار شد، ارسلان فتحی پور به عنوان عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران انتخاب شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)،شنیده ها حاکی از آن است که فتحی پور احتمالا به عنوان رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران انتخاب خواهد شد و براین اساس، مدیریت بانک صادرات ایران با تغییرات و تحولات قابل توجهی در ماه های آینده مواجه خواهد شد. 

ارسلان فتحی پور نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی بود و به عنوان نماینده اصولگرای شهرستان کلیبر، خدآفرین و بخش هوراند (استان آذربایجان شرقی) در دوره های مختلف  مجلس‌های هفتم، هشتم و نهم به مجلس راه یافته است. وی در دوره مجلس هشتم و مجلس نهم، به عنوان  رئیس کمیسیون اقتصادی انتخاب شد. 
فتحی پور فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته مدیریت است و سابقه  مدیرعاملی، عضو هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفو و مشاور وزیر اموراقتصادی ودارایی، مشاور شرکت کوثر و چند شرکت دیگر را در کارنامه خود دارد. فتحی پور در یازدهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یکی از نامزدها مطرح بود اما چند روز پس از ثبت نام، انصراف داد. 
وی در خرداد ۹۷، طی حکمی از سوی مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مشاور وزیر منصوب شد. فتحی پور در زمان وزارت نعمت زاده در وزارت صنعت و معدن و تجارت، به معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، منصوب شد اما در مرداد ۹۵ باهدف شرکت در انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس، طی نامه ای خطاب به نعمت‌زاده استعفای خود را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا