امور زیربناییراه و ساختمان

اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید قربان/ جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود

وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حد فاصل روزهای سه‌شنبه ۳۰ مرداد تا یکشنبه ۴ شهریور را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه تا شش صبح روز یکشنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه – تهران – سمنان – مشهد ممنوع خواهد بود.

همچنین از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه تا ۲ بامداد روز چهارشنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ سه شنبه تا ۲ بامداد چهارشنبه از کرج به مرزن‌آباد، یک طرفه خواهد بود.

در مسیر برگشت نیز از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه تردد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه خواهد شد.

در جاده هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین در چالوس ممنوع است و در هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۱۲ روز شنبه اجازه تردد در هراز ندارند.

در فیروزکوه نیز تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت ۸ تا ۲۴ اجازه تردد نخواهند داشت.

همچنین محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین در محور قدیم رشت- قزوین و محور آستارا – اردبیل وجود خواهد داشت.

آمارهای وزارت راه نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته میزان تردد در جاده‌های کشور ۲.۵ درصد کاهش یافته و آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۵۰ هزار تردد پرترافیک ترین جاده ایران محسوب می‌شود.

چهار محور رامیان- شاهرود، شمشک- دیزین، دیوی- خلخال و ایلام- اسلام‌آباد غرب به دلیل مداخلات جوی در روزهای پیش رو امکان تردد وسایل نقلیه را نخواهند داشت.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا