بورسبورس اوراق

های‌وب به معاملات برگشت

امروز «های‌وب» پس از هشت ماه در قیمت ۵۸۶ تومان و یک ریال بازگشایی شد.

 

به گزارش آرمان اقتصادی، صبح امروز علی صحرایی٬ معاون بازار شرکت بورس تهران با اعلام اطلاعیه مهم در خصوص «های وب» از بازگشایی امروز این نماد بعد از هشت ماه توقف و با شرایط خاص خبر داد. در این رویداد، تامین سرمایه تمدن به عنوان بازارگردان بوده و معامله سهام این شرکت تا اطلاع ثانوی به صورت تحت احتیاط انجام خواهد شد. در این رویه حداکثر دامنه نوسان دو درصد مثبت و منفی و دامنه مظنه سه درصدی تعیین شد.

نماد معاملاتی شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) با محدودیت نوسان قیمت ۲ درصدی با استفاده از مکانیزم حراج امروز در قیمت ۵۸۶ تومان و یک ریال بازگشایی شد. هرچند قرار بود محدودیت نوسان قیمت سهم دو درصد باشد اما اکنون با ریزش ۳.۹۵ درصدی در محدوده ۵۷۴ تومان و چهار ریال معامله می‌شود. علی صحرایی٬ معاون بازار بورس تهران در این خصوص به اقتصاد آنلاین گفت: دامنه نوسان دو درصد است. پس از حراج تک‌قیمتی و مچینگ٬ سهم می‌تواند دو درصد دیگر نوسان داشته باشد.

لازم به ذکر است نماد معاملاتی های‌وب تا اطلاع ثانوی به صورت معامله تحت احتیاط است؛ از این رو به کلیه کارگزاران اعلام شد که قبل از انجام هرگونه معامله در نماد مذکور، نسبت به دریافت فرم تکمیل و تایید شده اطلاع از ابهام معاملات تحت احتیاط از مشتریان متقاضی، اقدام و به ضمیمه فرم درخواست خرید یا فروش مشتری نگهداری کنند. درخصوص درخواست‌های ارسالی از طریق سامانه برخط نیز قبل از ارسال سفارش به صورت الکترونیکی ابتدا فرم مزبور از طریق سامانه مربوطه به تایید مشتری رسیده و به ضمیمه در خواست آن در سوابق موجود و قابل مشاهده و پیگیری‌های بعدی باشد.

گفتنی است٬ شرکت داده گسترعصرنوین در حالی ۲۲ شهریور سال گذشته با کشف قیمت ۲۸۵ تومانی هر سهم وارد بورس شده که از بعد بروز چند حاشیه و رسیدن به قیمت ۵۹۸ تومان در ۲۲ آذر سال پیش با توقف نماد روبه‌رو شد که ناشی از اعلام ایراداتی از سوی سازمان بورس درباره نحوه شناسایی درآمد سه ساله و طولانی شدن بررسی‌های کارگروه تخصصی و ورود وزیران اقتصاد و ارتباطات و سپس شورای عالی بورس به این موضوع بود.

منبع
اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا