بانکبانک و بیمه

بازدید هیات هندی از موزه بانک ملّی ایران

سفیر هند در ایران و تعدادی از مقامات این کشور از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سائوراب کومار سفیر هند در ایران در بازدید از موزه بانک ملی ایران که به همراه دوش اوتام کاردار سفارت هندوستان در ایران، رونی اسپورجئون دبیر بازرگانی سفارتخانه و آفتاب احمدخان وابسته دریایی سفارتخانه صورت گرفت، ضمن اشاره به حضور رییس جمهور کشورمان در هند گفت: اخیرا نخست وزیر هند نیز به ایران آمد و روابط حسنه ای میان دو کشور برقرار است.

وی ابراز امیدواری کرد، مراودات اخیر سرآغازی برای انجام فعالیت های مشترک فرهنگی باشد.

کومار تحریم ها علیه ایران را گذرا عنوان و اظهار کرد: بانک ملی ایران تقاضای افتتاح شعبه در هند را داشته که بانک مرکزی نیز پیشنهادهای جدیدی را ارایه کرده است. با توجه به اینکه تحریم ها علیه ایران گذرا هستند بنابراین باید اقدامات اصلی صورت گیرد تا سپس بتوانیم از ثمرات آنها بهره گیریم.

مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این بازدید گفت: بانک ملی ایران برای اجرای نمایشگاه های مشترک و شناساندن بانک های دو کشور و همچنین تعامل بیشتر با هندوستان آمادگی کامل دارد.

سعداله عیسی زاده اظهار کرد: بانک ملی ایران با بیش از سه هزار و ۳۰۰ شعبه و ۴۶ هزار کارمند بزرگترین بانک ایرانی است و در بسیاری از کشورها شعبه دارد و اکنون آمادگی خود را برای افزایش مراودات و همکاری های بانکی با هندوستان نیز اعلام می کند. امیدواریم بازدید امروز هم فتح بابی برای ارتباط بیشتر دو ملت ایران و هند باشد.

سفیر هند در ایران همچنین پس از بازدید از آثار تاریخی، فرهنگی و هنری موزه بانک ملی ایران از جمله نمایشگاه «ارجان و جوبجی، جلوه‌هایی از هنر زرگری عیلام»، این مجموعه را بسیار ارزشمند خواند.

موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ جهت بازدید از موزه مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا