انرژیصوت

قرارداد نفتی ایران و آلمان گامی رو به جلو

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان امضای قرارداد همکاری نفتی ایران وآلمان را در شرایط فعلی و همزمانی با فشارهای آمریکا گامی رو به جلو و اثر بخش ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد ابراهیمی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: قراردادی که بین شرکت نفت سپاهان و شرکت «ای.دی. ال» آلمان روز چهار شنبه امضا شد سه حوزه کاری را شامل می شود که انتقال دانش فنی در حوزه مواد اولیه روغن های موتوری و صنعتی یکی از مهمترین این موارد است.

وی همچنین اظهارداشت: دومین دستاوردی که این قرارداد برای صنعت نفت و گاز کشور دارد افزایش ظرفیت محصولات تولید داخل و سومین مورد مربوط به ارتقای کیفیت تولیدات شرکت نفت سپاهان است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت آلمانی ای.دی. ال با همکاری شرکای اتریشی و سوئیسی خود این قرارداد را در کشور عملیاتی خواهدکرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت های کوچک و متوسط اروپایی برای فعالیت در اقتصاد ایران تمایل زیادی دارند، افزود: شرکت های مزبور همواره به دنبال منافع اقتصادی خود هستند.

ابراهیمی بیان داشت: حوزه نفت و گاز ایران از فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری برخوردار است که شرکت های اروپایی متوجه این فرصت های مثال زدنی شده اند.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگ‌تر و کامل‌تر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا