بورسبورس کالا

آرد گندم در بورس کالا معامله شد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه چهار نوع آردگندم با تناژهای مختلف در بورس کالای ایران عرضه شد که در نهایت ۵ تن آرد به قیمت ۱۳۲۵ تومان در تالار معاملات به فروش رفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بورس کالای ایران، مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرد تابان به عنوان عرضه کننده آرد در بورس کالای ایران گفت: برای اولین بار در سالجاری ، محصول شرکت آرد تابان در بورس کالای ایران عرضه شد و با موفقیت به فروش رفت.

علیرضا یزدجردی افزود: از سال گذشته تاکنون اقداماتی به منظور عرضه و فروش آرد در بورس کالا صورت گرفت که در نهایت امروز ۵ تن از این محصول روی تابلوی بورس رفت و کل آن با قیمت ۱۳۲۵ تومان به ازای هر کیلوگرم معامله شد که امیدواریم از این پس شاهد عرضه های بیشتر این محصول باشیم.

همچنین بخوانید

وی گفت: هدف از عرضه آرد در بورس کالای ایران کشف قیمت شفاف این محصول است زیرا بورس، بازار مناسبی برای عرضه تمامی محصولات به خصوص آرد است چراکه عمده بازارها به دلیل نبود ساختار نظامند برای معاملات، از فساد و واسطه گری رنج می برند که با ورود به بورس کالا این مشکلات برطرف می شود.

مدیر فروش و بازاریابی آرد تابان ادامه داد: بنابراین وقتی آرد وارد بازاری مانند بورس شود از شفافیت برخوردار می شود زیرا در این بازار خریدار و فروشنده مشخص بوده و قیمت ها بر مبنای عرضه و تقاضا شکل می گیرد؛ ضمن اینکه با ورود به بورس کالا امنیت معاملات و کیفیت محصول تضمین شده که این امر برای خریدار و فروشنده اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: بنابراین امیدواریم عرضه آرد تابان در بورس کالا، باعث شود تا سایر کارخانجات آرد نیز این محصول مهم را در بورس کالا عرضه کرده و از مزایای آن به خصوص کشف قیمت عادلانه و شفاف بهره مند شوند.

یزدجردی در پایان به تدوام عرضه این محصول در بورس کالا اشاره کرد و گفت: قطعا برنامه شرکت تداوم عرضه آرد است به طوری که شنبه هفته آینده نیز این محصول در بورس کالا عرضه می شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا