صنعت، معدن، تجارتمعدن

عرضه محصولات فولاد مبارکه با اعتبار اسنادی

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی مجموعه فولاد مبارکه از عرضه محصولات این شرکت بصورت اعتبار اسنادی به مشتریان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد تاج میرریاحی در برنامه «فولاد ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: مشتریان فولاد مبارکه برای پرداخت نقدی کالای خریداری همواره با مشکل رو به رو بودند.

وی همچنین اظهارداشت: خوشبختانه شرکت مزبور در چند سال گذشته با یادگیری و نوآوری از روش های بین المللی اقدام به پیاده سازی اعتبار اسناد داخلی در ایران کرد.

همچنین بخوانید

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی مجموعه فولاد مبارکه گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد کالاهای تولیدی شرکت مزبور ازطریق اعتبار اسنادی به مشتریان ارائه تا مشکل نقدینگی مصرف کنندگان این محصولات به حداقل ممکن برسد.

وی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: این حرکت رضایتمندی روز افزون مشتریان را به همراه داشته است.

تاج میرریاحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در پایان سال ۱۳۹۶ نشان می دهد میزان رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی شرکت فولاد مبارکه نسبت به سال ۱۳۹۵ به میزان دو درصد افزایش داشته است.

وی به رادیو اقتصاد گفت: این روند طی سال های گذشته بین یک تا دو درصد همواره رو به رشد بوده است.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی مجموعه فولاد مبارکه افزود: با توجه به نظرسنجی که از مشتریان انجام می شود خواسته ها و انتظارات آنان در خصوص کیفیت شناسایی و همه سال پروژه های بهبود کمی و کیفی محصولات در این مجموعه تعریف تا کیفیت مورد نظر مشتریان تامین شود.

وی همچنین از تولید بیش از ۸.۶ درصدی تولید طی سال گذشته در این مجموعه خبرداد و اظهارداشت: امسال نیز با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این میزان به ۹.۴ میلیون تن خواهد رسید.

تاج میر ریاحی در ادامه یادآورشد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور محصولات متنوعی را با کیفیت بالا برای مصرف صنایع مختلف تولید می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «فولاد ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶ به مدت ۲۵ دقیقه به تهیه کنندگی «فرزانه صادقیان» بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا