خودروصنعت، معدن، تجارت

استقبال چشمگیر از کارگاه مدیریت تجربه مشتریان گروه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد

مدیریت امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق اهداف استراتژیک و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تلاش برای افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی، برقراری ارتباط دوسویه و تعامل با مشتریان با نشست مدیریت تجربه مشتریان (CEM) و غرفه CRM در هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور داشت، که با استقبال گسترده هموطنانمان در شهر مشهد مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با توجه به تجربه برگزاری موفق نشست های سال گذشته، مدیریت تجربه مشتریان این بار میزبان مشتریان خودروی چانگان CS35 در محل نمایشگاه بود.

در این کارگاه مشتریان تجربه ها و ادراک خود را از مرحله کسب آگاهی اولیه، ارزیابی اقتصادی، خرید، خدمات پس از فروش و شکایت احتمالی بیان کردند.

همچنین بخوانید

پس از جمع آوری نظرات و انجام تحلیل های آماری، نتایج در جلسات کارشناسی و مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی لازم در تمام فرایندهای تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش اعمال می شود.

همچنین کارشناسان در غرفه CRM مدیریت امور مشتریان پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و درخواست های بازدیدکنندگان و مشتریان محترم بودند.

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا