بانک و بیمهبیمه

ثبت نام ۵۳۸هزار راننده در طرح بیمه تکمیلی

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای: بیش از ۵۳۸ هزار راننده و همسرانشان از زمان اعلام طرح بیمه تکمیلی برای استفاده از آن ثبت نام کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، معاون وزیر راه وشهرسازی در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از پایانه بار شهرستان مبارکه، با رانندگان تلاشگر و سختکوش شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا که در این پایانه حضور داشتند، از نزدیک در جریان نقطه نظرات، مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

عبدالهاشم حسن‌نیا افزود: ۹۰ درصد حمل‌ونقل کالا و مسافر در کشور ما از طریق جاده انجام می‌شود که این امر همواره مسئولیت سنگینی را برعهده وزارت راه‌ و‌ شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای قرار داده است.

‌رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای به نقش تنظیم‌ گری سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت ویژه اقتصادی کنونی کشور از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان‌ بر کرده است اما همچنان رفع مشکلات رانندگان و توجه به بهبود شرایط معیشتی این قشر از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است و مورد پیگیری قرار دارد.

حسن‌نیا افزود: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض‌الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم و با تکیه بر اسناد بالا دستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.

وی در رابطه با مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات ناوگان خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا