بانکبانک و بیمه

بانک قرض الحسنه رسالت امید را در سرپل ذهاب زنده کرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه توسعه اجتماعی رسالت بویژه بانک قرض الحسنه رسالت امید را در دل مردم سرپل ذهاب زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جاسمی در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت افزود: فرهنگ قرض الحسنه باید در جامعه توسعه و فرهنگ کارآفرینی اجتماعی بسط و گسترش یابد. وی گفت: مدل اجرایی در گلباف موفق و رو به رشد است و باید از سوی مردم و مسوولین حمایت شود.

جاسمی یادآور شد: الگوی کارآفرینی اجتماعی رسالت رضایت مردم را جلب کرده و به طور حتم رقابتی سالم را در کشور ایجاد خواهد کرد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این دیدار گفت: در افق ۱۴۰۰ بانک، تمام خدمات به صورت الکترونیک ارایه می شود.

محمدحسین حسین زاده با اشاره به خدمات شرعی، ارزان و آسان در این بانک گفت: ما بانکی خرد هستیم و تسهیلات خرد پرداخت می کنیم. وی با اشاره به استقبال مردم از خدمات الکترونیکی این بانک گفت: بانک قرض الحسنه رسالت با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده و در حال حاضر از بین ۳۳ بانک و موسسه اعتباری رتبه ۹ را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ خانوار در سرپل ذهاب زندگی می کند، گفت:در این منطقه همچون گلباف هر خانه یک کارخانه می شود وکارآفرینی اجتماعی رقم می خورد. حسین زاده بااشاره به خدمات بخش های مختلف شبکه توسعه اجتماعی رسالت افزود: بازار اعضا به صورت آنلاین کالا و محصولات تولید شده را عرصه می کند.

وی با بیان اینکه امروز ۸۰۰۰ کانون همیاری اجتماعی در کشور داریم، اظهار داشت: امروز در سرپل ذهاب ۲ کانون همیاری اجتماعی و هسته دامپروری و پوشاک مشغول به فعالیت هستند و امید است کارآفرینی اجتماعی به الگویی کشوری تبدیل شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا