ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ایرانسل و استانداری اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ایرانسل و استانداری اصفهان تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان اصفهان امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، روز گذشته سه شنبه ۲۳ مردادماه، این تفاهم نامه با دو هدف بکارگیری ظرفیت‌های استانداری اصفهان و ایرانسل در ارائه خدمات نوآورانه دیجیتال به افراد و سازمان‌های خصوصی و عمومی، دولتی و غیردولتی در استان اصفهان از طریق پیاده سازی راه‌کارهای اینترنت اشیا و اینترنت پهن‌باند و بهره‌برداری بهینه از زیرساخت‌های ارتباطی و سایر امکانات استان اصفهان در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهروندان اصفهانی امضا شد.

ایرانسل و استانداری اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همچنین بخوانید

پیرو این تفاهم نامه استانداری اصفهان در بسترسازی و تأمین و استقرار سامانه‌های تخصصی مورد نیاز برای پیاده سازی راهکارهای مدیریت هوشمند شهری و ایجاد هماهنگی بین سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف زیر مجموعه استانداری اصفهان و سایرنهادها به منظور دستیابی به اهداف مدنظر با ایرانسل همکاری خواهد کرد.

همینطور ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور نیز با توجه به تفاهم نامه امضا شده در حوزه‌های مربوط به پیاده سازی راهکارهای شهر هوشمند و اینترنت پهن باند با استانداری اصفهان همکاری خواهد کرد.

پیش از این، ایرانسل برای نخستین بار در بندر انزلی سامانه شهر هوشمند و خدمات شهروندی هوشمند را با حضور رئیس جمهور ارائه کرده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا