انرژی

اهدای لوح و تندیس چهارمین همایش سراسری کیفیت به شرکت نفت ایرانول

چهارمین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت در ارتقای سطح بهره وری سازمان ها و بنگاه های اقتصادی، ۲۲ مردادماه ۹۷ با حضور سید حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حکیم عطار رییس اسبق سازمان ملی استاندارد ، علی‌اکبر اولیا رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران و مدیران برخی از سازمان ها و شرکت ها دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرنول، در این همایش،  لوح و تندیس چهارمین همایش سراسری کیفیت به شرکت نفت ایرانول اهدا شد که مهندس اسکندری مدیر کنترل ، کیفیت و پژوهش به نمایندگی از مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول آن را دریافت کرد.

این همایش با حمایت وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان ملی استاندارد، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان سازمان ملی بهره وری ایران برگزار شد.
گفتنی است؛ چهارمین همایش سراسری کیفیت به همراه اجرای پانل های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی در راستای اهداف و محورهای همایش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار گردید.
مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاه های اقتصادی در حاشیه همایش و رونمایی از تمبر ویژه همایش کیفیت توسط مقامات عالی کشور از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا