بانکبانک و بیمه

بانک رفاه کارگران ۵۸ ساله شد


دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ۲۷ مرداد ماه، در پیامی پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، متن پیام به شرح زیر است:

                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ۲۷ مردادماه، پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران را به مشتریان گرامی و سهامداران گرانقدر تبریک عرض می نمایم.
بسیار خرسندیم که ۵۸ سالگی نهادی را جشن می گیریم که با هدف صیانت از حقوق قشر معظم کارگر و با سرمایه های ارزشمند و ماندگار این عزیزان شکل گرفت و هم اکنون به عنوان بانک تجاری، حامی حوزه سلامت کشور، فعال در عرصه کار، اشتغال و تولید و همچنین پشتیبان فعالیت های توسعه ای و اقتصاد مقاومتی در کشور و در فضای بین المللی فعالیت می کند و منشأ اثرات خیر برای تمامی ذی نفعان و اقتصاد ملی است.
این بانک ۵۸ ساله از زمان تاسیس تا به امروز تمام توان و ظرفیت خود را مصروف داشته تا در مسیر اهداف کلان اقتصادی کشور گام بردارد و با ارائه خدمات مطلوب به تمامی ذی نفعان، موجبات رضایت و شعف ایشان را رقم بزند.
امروز که پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس این بانک اجتماعی را به جشن می نشینیم، برخود می‌بالیم که نهادی اثرگذار در مسیر توسعه ای کشور هستیم و به عنوان بازوی اقتصادی همراستا و همگام با سیاست‌های کلان اقتصادی دولت محترم در جهت ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و درون زا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.
وجود مدیران و کارکنان توانمند، متخصص و متعهد در کنار شبکه گسترده شعب در سراسر کشور و همچنین بهره گیری از فناوری های نوین مالی در جهت فراهم سازی بستر بانکداری امن، سریع و با کیفیت، نشان از عزم و اراده راسخ بانک رفاه کارگران برای اثر بخشی هرچه بیشتر فعالیت های خود و تلاش برای رضایت تمامی ذی نفعان دارد.
باوجود ظرفیت های گسترده در بانک رفاه و همچنین سیاست های کلان این بانک در مسیر تبدیل شدن به بانک متمایز در کشور، اطمینان دارم در آینده ای نزدیک زمینه های تعالی بیش از پیش بانک فراهم خواهد آمد و در این راستا علاوه بر خلق ارزش برای مشتریان ارجمند بانک، ارزش ویژه ای نیز در مسیر تحقق اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد خواهد شد.
بانک رفاه کارگران طی بیش از ۵ دهه گذشته همواره تلاش ویژه ای مصروف داشته تا منشأ اثرات خیر برای صاحبان اصلی خود یعنی قشر تلاشگر و معظم کارگر باشد و با اقدامات اثربخش سرمایه های این عزیزان را ارتقا دهد؛ به حول قوه الهی زین پس نیز علاوه بر تلاش برای ارزش آفرینی بیش از پیش برای این بخش از جامعه، اهتمام ویژه ای نیز برای خلق ارزش برای سایر مشتریان ارزشمند خود از جمله حوزه سلامت خواهد داشت.
از خداوند متعال سربلندی و تعالی بیش از گذشته بانک معظم رفاه کارگران و سلامت و سعادت تمامی ذی‌نفعان مسألت دارم.
محمد علی سهمانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا