بانکبانک و بیمه

فروش ۱۵۰۰۰ بلیط بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در شعب شهرهای تهر

هواداران محترم می توانند بلیط بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان که در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر برگزار می‌شود را از شعب موسسه اعتباری کوثر شهرهای تهران،کرج و شعبه مستقل مرکزی تهیه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ پیرو تعامل موسسه کوثر و باشگاه پرسپولیس، هواداران گرامی می‌توانند برای خرید بلیط بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم (فصل ۹۸-۹۷) با کوثر کارت هواداری، بلیت این بازی را دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش؛ همچنین هواداران می توانند با دردست داشتن کارت ملی و شناسنامه نسبت به افتتاح حساب و دریافت هوادار کارت کوثر با لوگوی تیم محبوب خود اقدام و از مزایای کوثر کارت هواداری بهره مند گردند.

این گزارش می افزاید: هواداران پرشور تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان می توانند روز پنج شنبه از ساعت۷:۳۰ الی ۱۴ با مراجعه به شعب شهرهای تهران، کرج و شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند. همچنین هر هوادار می تواند حداکثر ۳ قطعه بلیط خریداری کند.

خاطرنشان می سازد؛ بازی پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان روز جمعه ۲۶ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. هواداران محترم می توانند اخبار کوثر کارت هواداری را در سایت havadari.kosarfci.irدنبال نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا