خودروصنعت، معدن، تجارت

آغاز شرایط فروش ویژه محصولات اروپایی شرکت زامیاد

فروش ویژه کامیون کِشنده استرالیس ۵۴۰ و ون مسافری ایویکو A36-15 با شرایط متنوع خرید برای متقاضیان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در طرح ویژه فروش شرکت زامیاد، کامیون کِشنده استرالیس با گیربکس اتوماتیک و موتور قدرتمند ۵۴۰ اسب بخار به صورت نقدی به فروش می رسد. قیمت این کامیون ۵۹۵ میلیون تومان است که در این طرح با اعمال تخفیف ۳۰۰ میلیون ریالی، با قیمت ۵۶۵ میلیون تومان به خریداران ارائه می شود.
تحویل این محصول به صورت فوری و پس از تکمیل وجه توسط متقاضی صورت می پذیرد.
همچنین در این طرح، فروش ون مسافری ۱۱ نفره A36-15 ایویکو به صورت نقدی و اعتباری با تخفیفات و تسهیلات ویژه درنظر گرفته شده است.
بنابراین گزارش، در فروش نقدی ون مسافری ایویکو (آراد)، متقاضی می تواند از تخفیف ۱۰ میلیون تومانی بهره مند شود و با پرداخت ۱۸۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، محصول مد نظر خود را به صورت تحویل فوری ۳۰ روزه دریافت کند.
همچنین در طرح فروش اعتباری (لیزینگی) این محصول، حداکثر مبلغ تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه مدنظر قرار گرفته است. ضمن اینکه تسهیلات ارائه شده توسط لیزینگ و مطابق با ضوابط جاری پرداخت خواهد شد و زمان تحویل خودرو به صورت فوری (پس از تایید لیزینگ و تکمیل وجه) در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است، ثبت نام در طرح فروش ویژه محصولات شرکت زامیاد تنها از طریق CRM (سامانه فروش) صورت می پذیرد.
همچنین با توجه به محدودیت تولید و ارائه محصول، در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف خواهد شد و ثبت نام های پس از آن تعهدی برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش شرکت زامیاد در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به نشانی: کیلومتر ۱۶ جاده قدیم کرج و سایت اینترنتی این شرکت (www.zamyad.co.ir) مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳-۴۴۹۲۲۸۳۲-۰۲۱ (واحد پذیرش اداره فروش شرکت زامیاد) تماس حاصل کنند.
 

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا