بانکبانک و بیمه

همکاری مشترک بانک ملی و شرکت بیمه نوین


نشست مشترک مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین در جهت واگذاری بخش بیمه درمان بانک در باشگاه آجودانیه برگزار شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، حبیب اله رشیدارده معاون منابع انسانی  بانک در این نشست با تاکید بر اینکه امروز بیمه درمان در همه کشورها از جمله ایران از بیمه های رایج و به نوعی ویترین سایر رشته های بیمه ای محسوب می شود، گفت: بیمه درمان به دو شکل بیمه درمان اولیه یا پایه و بیمه درمان تکمیلی یا بیمه اختیاری رواج دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه با رشد تکنولوژی،افزایش بیماری ها و هزینه های هنگفت درمان، داشتن بیمه برای ارتقای نظام سلامت جامعه و همچنین سازمان ها یک نیاز مهم و ضروری است، ادامه داد: کارشناسان شرکت های بیمه دو دیدگاه متفاوت درباره طرح بیمه های درمان دارند، نخست اینکه ضعف بیمه های اولیه موجب پر رنگ شدن نقش بیمه های  درمان تکمیلی شده است و در دیدگاه دوم بیمه های تکمیلی سبب ناکارآمدی بیمه های اولیه شده است.
رشید ارده اظهار کرد: وجود کاستی ها در بیمه های درمان سبب شده است تا بیمه ای تحت عنوان بیمه های درمان تکمیلی مطرح شود تا بدینوسیله بتوان رفاه بیشتر خانواده ها و افراد سازمان را تامین کرد.
وی اضافه کرد: رضایتمندی و دریافت خدمات مطلوب بحث برانگیز و جزو مطالبات جدی کارکنان بانک است. با ایجاد یک تعامل دو سویه و برنامه ریزی شده می توان خدماتی را از این نوع بیمه ها دریافت کرد که شایسته ی کارکنان بانک‌ملی ایران باشد.
همچنین مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک در این همایش گفت: خوشبختانه با حمایت مدیرعامل بانک، مذاکرات ما با بیمه نوین نتایج خوبی داشت و امیدواریم این قرارداد، دستاوردهای خوبی در حوزه درمان همکاران داشته باشد.
حسینعلی سخندان با بیان اینکه بخش آنژیوگرافی و عمل قلب بیمارستان بانک در کشور بی نظیر است، اظهار کرد: بیمارستان بانک ملی ایران با قدمتی حدود نیم قرن و با پیشرفته ترین تجهیزات و مجرب ترین کادر پزشکی آماده خدمت رسانی است. 
همچنین مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی نیز در این همایش با ابراز رضایتمندی از ایجاد همکاری مشترک میان بانک ملی ایران و بیمه نوین بر همکاری نزدیک دوایر رفاه ادارات امور شعب استان ها و نمایندگان شرکت بیمه تاکید کردند.
مدیرعامل شرکت بیمه نوین و عضو شورای عالی بیمه نیز ضمن ابراز خرسندی برای ایجاد این تعامل و همکاری مشترک با بانک ملی ایران گفت: استراتژی ما در بیمه نوین خدمت رسانی به مشتریان عام است و بانک ملی ایران نیز که به نوعی شریک تجاری ما محسوب می شود و امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد.
حسین کریمخان زند تصریح کرد: ما دیدگاه بلندمدت به همکاری با بانک ملی ایران داریم و از این رو شروع به نیازسنجی کارکنان بانک کرده ایم.‌‌
وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک امکان پیگیری خسارت کارکنان بانک از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه امکان پذیر می شود و در مرحله بعد بیمه های اتومبیل و آتش سوزی منازل را در دستور کار داریم.
در پایان نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا