ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

راه ورود شیائومی به اروپا باز شد

شیائومی که به‌منظور توسعه فعالیت و افزایش میزان فروش محصولاتش در جهان قصد دارد وارد بازار اروپا شود، حالا اعلام کرده که نخستین فروشگاهش در مجارستان را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وب سایت gsmarena، از آنجا که شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌شود، حالا در تازه‌ترین اقدام اعلام کرده است که قصد دارد به عرصه فروش گوشی و گجت‌های هوشمند کشورهای اروپایی قدم بگذارد و بازار این قاره سبز را نیز همچون بسیاری از کشورهای دیگر، قبضه کند.

شیائومی بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشره از سوی موسسه تحقیقاتی کانالیز، چهارمین تولیدکننده بزرگ موبایل در جهان از لحاظ میزان فروش گوشی‌های هوشمند است.

شرکت چینی شیائومی که به تازگی از سایر رقبای هموطن خود سبقت گرفته و با غول‌های تکنولوژی و برندهای برتر تولیدکننده گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند به رقابت تنگاتنگی پرداخته است، سعی دارد سهم خود را از بازار محصولات فناوری در جهان توسعه دهد.

چندی پیش اخباری مبنی بر تلاش شیائومی برای ورود به بازار موبایل کشورهای اروپایی منتشر شد که پس از آن، این شرکت به صورت رسمی اعلام کرد نخستین فروشگاه‌های رسمی خود را پس از شهر وین اتریش، در ایتالیا و فرانسه راه‌اندازی خواهد کرد تا بتواند خدمات و فعالیت‌های خود را در این قاره سبز گسترش دهد.

حالا به نظر می‌رسد که این شرکت درصدد ورود به کشور اروپای شرقی مجارستان است چراکه اعلام کرده است نخستین فروشگاه خود را در تاریخ ۲۵ اوت در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان، راه اندازی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا