صنعتصنعت، معدن، تجارت

توان تولید در کشور را بسیار بالاست؛ پمپاژ ناامیدی نکنید!

رئیس سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران، توان تولید در کشور را بسیار بالا برشمرد و گفت: متاسفانه برخی افراد همواره به فکر پمپاژ ناامیدی برای بخش تولید در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، صادق نجفی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: تولید کنندگان، سرمایه گذاران و کار آفرینان امروز بیش از هر زمان دیگری به امید و حمایت نیاز دارند.

وی اظهارداشت: کسی منکر وجود مشکلات و نارسایی ها در عرصه تولید نیست ولی می طلبد همه برای رفع این نقایص و تنگناها پای کار باشند.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: بدون شک با تعامل، همکاری و هم افزایی می توان مشکلات حوزه تولید را برطرف و مسیر را هرچه بیشتر برای کار و تلاش در جامعه هموار کرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که برای حمایت از صنایع کوچک تسهیلات مهمتر است یا رفع قوانین دست و پاگیر افزود: نقدینگی و مسائل مالی در رتبه هفتم یک سرمایه گذار و تولید قراردارد بنابراین نکته بسیار حائز اهمیت در این میان تسهیل شرایط برای کسب و کار است.

نجفی بیان داشت: سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در هر حوزه ای بیش از هرچیز به مواردی همچون امنیت، ثبات اقتصادی، بهره وری، تکنولوژی، برنامه ریزی، اهداف و استراتژی ها توجه دارد تا بحث تسهیلات بانکی!.

وی به رادیو اقتصاد گفت: ضرورت ایجاب می کند بیش از هر مسئله ای فضای کسب و کار در جامعه اصلاح و بهبود یابد.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران افزود: متاسفانه در شرایط فعلی محیط کسب و کار در مملکت به هیچ وجه برای فعالان اقتصادی مناسب نیست.

وی در ادامه یادآورشد: برای رونق تولیدی ملی و حمایت از کالای ایرانی باید فضای کسب و کار در جامعه تسهیل شود.

برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۶.۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه به تهیه کنندگی «لیلا امیدیگانه و مهدی شیار» با هدف فراهم ساختن لحظات شاد و مفرح صبحگاهی توام با افزایش سطح آگاهی اقتصادی شنوندگان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا