بانک و بیمهطلا و ارز

سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزارتومان گران شد

بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز سه شنبه با ۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به سه میلیون و ۹۱۶ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، معامله گران امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با رشد ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به پایان معاملات دیروز سه میلیون و ۵۵۳ هزار تومان و هر نیم سکه را با ۴۰ هزار تومان رشد یک میلیون و ۸۴۲ هزار تومان فروختند.
بهای هر ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش به ۹۳۱ هزار تومان رسید اما هر سکه گرمی بدون تغییر ۵۱۱ هزار تومان به خریداران عرضه شد.
در بازار طلا قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار در حالی با کاهش ناچیز ۲۳۰ تومانی ۲۹۶ هزار و ۸۹۰ تومان قیمت خورد که بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۹۱ سنت افزایش ۱۱۹۴ دلار و ۹۱ سنت به فروش می رود.
در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز توسط صرافی های مجاز کل کشور ثبت می شود، تا ساعت ۱۶ میانگین فروش هر یورو ۹۲ هزار و ۶۵۱ ریال، هر دلار ۷۹ هزار و ۵۲۶ ریال و هر درهم امارات ۲۱ هزار و ۸۳۳ ریال بوده و میانگین خرید هر یورو نیز ۹۲ هزار و ۶۵۰ ریال، هر دلار آمریکا ۸۰ هزار و ۸۸۴ ریال و هر درهم امارات ۲۱ هزار و ۸۵۱ ریال ثبت شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا