خودروصنعت، معدن، تجارت

تصاویر لورفته از ب‌ام‌و z4 2019 +تصاویر

 

با تمام این تغییرات خودرو هنوز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. خطوط تهاجمی و چین و قوس‌های سپر نیز اندازه کافی خوب ظاهر شده اند و جذابیت خودرو افزوده‌اند.

 

سه عکس از ب‌ام‌وهای Z4 مدل ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شده که بسیار زیاد به مدل خیره کننده کانسپت آن شبیه است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، این تصاویر نمای روبه‌رو و انتهای z4 های جدید را نشان می‌دهد و نگاهی به نمای جانبی دارد. خودرویی که در همین تصاویر به نظر خیره‌کننده می‌آید.

12در نگاه اول و از نمای روبه‌رو شباهت آن به مدل مفهومی بسیار واضح است. ما شاهد همان جلو پنجره باریک و زاویه‌داری هستیم که بین چراغ‌های قرار گرفته است. با این وجود دریچه‌های هوا نسبت به مدل مفهومی در جایگاه پائین‌تری واقع شده و کوچکترند. با تمام این تغییرات خودرو هنوز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. خطوط تهاجمی و چین و قوس‌های سپر نیز اندازه  کافی خوب ظاهر شده اند و جذابیت خودرو افزوده‌اند.

34

در نمای انتهایی نیز خودرو دارای چراغ‌های باریک، افقی و کشیده است که پیشتر در سری ۸ ب‌ام‌و دیده‌ایم. در نمای جلو نیز خطوط زاویه‌دار و لبه‌های تیز در این بخش به وفور دیده می‌شود.

براساس  گزارش‌ها یک موتور ۳ لیتری توئین توربوی ۶ سیلندر که ۳۸۰ اسب بخار توان دارد در بالاترین سطح این خودرو قرار می‌گیرد.

56

نسخه تجاری ب‌ام‌و z4 در ماه مارس سال جاری در یک رویداد خودرویی ساحلی به نمایش درخواهد آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا