بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

به‌پرداخت ملت همچنان رتبه اول در تعداد و مبلغ تراکنش‌های کارتی

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شاپرک، در تیرماه سال جاری شرکت به‌پرداخت ملت از لحاظ تعداد و همچنین مبلغ تراکنش در بازار تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک کارتی همچنان رتبه اول را در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و بر اساس گزارش شاپرک شرکت “به‌پرداخت ملت” با سهم ۲۱/۲۹ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۲۴/۱۲ درصدی از مبلغ آنها همچنان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست هر دو بازار قرار گرفته است.

 

مقایسه دو شکل بالا با شکلهای مشابه در گزارش خرداد ماه، حکایت از آن دارد که هرچند نوسانات این سهم‌ها چندان قابل توجه نیست ولیکن مجددا همانند ما‌ه‌های گذشته در مولفه سهم مبلغی، بین شرکت‌های “تجارت الکترونیک پارسیان” و “پرداخت الکترونیک سداد” جابجایی صورت پذیرفته است.

همچنان اختلاف سهم مبلغی بین دو شرکت نخست بازار بیش از ده درصد گزارش می‌شود، این درحالیست که شاخص فوق در مولفه تعدادی رقمی کمتر از ۴ درصد میباشد. از این رو باید گفت همچنان نقش شرکت “به‌پرداخت ملت” در میزان ارزش ریالی تراکنش‌های پرداخت کارت به روشنی قابل ملاحظه است.

شایان ذکر است که در دو ماه اخیر شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” به جای شرکت “کارت اعتباری ایران کیش” به عنوان دومین دارنده‌ی سهم بازار مبلغی در شبکه‌ی پرداخت کارت محسوب می‌گردد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا