بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رونمایی از اپلیکیشن پرداخت موبایلی مبنا کارت آریا

اپلیکیشن پرداخت موبایلی شرکت مبنا کارت آریا رونمایی شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شرکت مبنا کارت آریا، معاون فناوری اطلاعات مبنا کارت آریا در خصوص این اپلیکیشن گفت:راه‌اندازی نرم‌افزار موبایل این شرکت از دی‌ماه ۹۶ آغاز و نسخه ابتدایی آن جهت آزمایش و رفع اشکال در اسفندماه ۹۶ ارائه و هم‌زمان با ورود نسخه آزمایشی فرایند تامین سرویس‌های جانبی جهت افزودن به نرم‌افزار آغاز شد و با سازمان‌ها و شرکت‌های مربوطه مذاکره صورت گرفت.

مهران رجایی تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروز، پیاده‌سازی سرویس‌های ارزش‌افزوده در دستور کار قرار گرفت و  اصلاحات لازم در خصوص این نرم‌افزار اجرا شد. وی افزود: با بررسی‌های انجام شده در خصوص چگونگی انتشار نرم‌افزار، تصمیم بر آن شد که نسخه اول عملیاتی، از طریق وب‌سایت شرکت مبنا کارت آریا در دسترس عموم قرار بگیرد.

معاون فناوری اطلاعات مبنا کارت آریا در خصوص خدماتی که در این اپلیکیشن وجود دارد، گفت: این خدمات شامل شارژ، پرداخت قبوض، اسکن قبض از طریق شناسه و از طریق بارکدخوان، بسته‌های اینترنتی، موبایل پی، کارت به کارت، نیکوکاری، گردشگری، کیف پول و بیمه است.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت سعی دارد، پس از بررسی بازخوردهای دریافتی در خصوص نسخه اول و انجام اصلاحات آن، امکانات جدیدی به این اپلیکیشن افزوده و نسخه دوم را از طریق اپ‌ستورهای ایرانی منتشر کند.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا