امور زیربناییتعاون و اشتغال

طرحهای اشتغال‌زایی زنان روستایی تا ۳۰۰ میلیون تومان ضمانت می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در قالب طرح اشتغالزایی روستایی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای زنان مولد در روستاها ضمانت ۳۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه اولین همایش نقش تعاونی های دهیاری در توسعه روستایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعیت روستایی کشور نسبت به سرشماری سال ۹۰ کاهش یافته است، اظهار کرد: متاسفانه نسبت به ایجاد اشتغال مولد در روستاها کمتر توجه داشتیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در این دولت به ایجاد اشتغال مولد در همه جوامع توجه می کنیم، افزود: به عنوان مثال صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای زنان مولد در روستاها ضمانت ۳۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: با ایجاد اشتغال مولد در روستاها زمینه ماندگاری روستاییان در روستاها فراهم می شود.

بندپی در ادامه در خصوص حمایت از اقشار ضعیف در برابر گرانی ها، گفت: همانطو که رییس جمهوری اعلام کرد سیاست هایی در دست انجام است تا بتوانیم اقشاری که نیازمند حمایت ویژه هستند مورد توجه قرار دهیم تا با افزایش قیمت دچار چالش نشوند.

وی در خصوص دغدغه بخش خصوصی در رابطه با اتلاف منابع مالی در تامین اجتماعی اظهار کرد: در این زمینه برنامه های آقای ربیعی دنبال می شود. ما موظفیم از سرمایه ها صیانت کنیم و ارزش افزوده سرمایه ها را افزایش دهیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق اعلام رییس جمهوری، سیاست هایی برای حمایت از اقشار نیازمند حمایت ویژه در برابر افزایش قیمت ها در دست انجام است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا