انرژی

برگزاری نمایشگاه علوم و فناوری در پژوهشگاه نفت

هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری با مشارکت ستاد توسعه فناوری نانو در پژوهشگاه نفت برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، دکتر احمد آقابزرگی، دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری با اشاره به برگزاری این همایش در مهر ماه امسال گفت: این همایش از سوی انجمن بین‌المللی انجمن نانو فناوری و با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت در روزهای ۴ تا ۶ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقالات این همایش در دو بخش شفاهی و پوستر ارائه می‌شود، اظهار کرد: برگزاری ۶ کارگاه آموزشی از برنامه‌های جنبی این همایش است. از این تعداد کارگاه آموزشی ۳ کارگاه از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در زمینه تجاری‌سازی، نگارش و ثبت پتنت به صورت رایگان برگزار می‌شود و ۳ کارگاه دیگر که کاملا تخصصی است، توسط اساتید خارجی و داخلی به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید

آقابزرگی برگزاری نمایشگاه جانبی از دستاوردهای نانو را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و ادامه داد: در این همایش اساتیدی از کشورهای استرالیا، اسپانیا، پرتغال و همچنین دکتر رستم آبادی از آمریکا حضور دارند.

نانوتکنولوژی در صنعت نفت و گاز، نانوتکنولوژی در صنعت پتروشیمی،‌ نانوزیست فناوری، نانوکامپوزیت، نانو شیمی، نانو فیزیک، نانو مغناطیس، نانو مواد، نانو پزشکی، نانو حسگرها، نانو الکترونیک، نانو محاسباتی و شبیه سازی، نانو سیال‌ها و تجاری سازی نانو از جمله محورهای هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا