بانکبانک و بیمه

بانک قرض الحسنه بانی حرکت مردم به سوی قرض الحسنه

استاندار کرمانشاه گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدت فعالیت خود به معنای واقعی همراه و همگام با مردم بوده و نشان داده که یک بانک مردمی است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد خوب و خدمات مفیدی که بانک در استان انجام داده است گفت: اعتبارات خرد نظام بانکی در تمام کشورها از اهمیت خاصی برخوردار است و یکی از راه حل‌های مهم برای رفع مشکلات اجتماعی کشور از جمله ازدواج جوانان، اشتغال‌های کوچک، هزینه دانشگاه‌ها، درمان و … می‌باشد.

وی افزود: این اعتبارات خرد در کشور ما توسط بانک‌های قرض الحسنه از جمله بانک قرض الحسنه مهر ایران به خوبی در میان جامعه کمک حال مردم بوده است. استاندار کرمانشاه ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با اتکا به قابلیت مهم اقتصاد اسلامی و پیش زمینه اعتقادی و سابقه تاریخی مردم ایران، با ایجاد ساز و کاری مناسب توانسته مردم را به سمت قرض الحسنه سوق داده و خوشبختانه به خوبی در این مسیر گام برداشته است.

بازوند نگاه بلند مدیران بانک در همیاری با مردم را تحسین کرد و گفت: اقدامات و خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران در لحظات اولیه پس از زلزله آبان ماه ۹۶ کرمانشاه بسیار با ارزش بوده و به درستی به بسته‌های پیشنهادی که خارج از تعهدات بانک بوده عمل کرده است.

در این جلسه میرزایی مدیر استان بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدردانی از حمایت­های استانداری کرمانشاه از فعالیت‌های خیرخواهانه بانک گفت: پرداخت بیش از ۱۵۷ هزار وام قرض الحسنه با مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف از جمله احتیاجات ضروری، ازدواج، اشتغال کمیته امداد و بهزیستی، زنان بی سرپرست خانوار نشان از عملی نمودن هدف‌های عالیه بانک در استان کرمانشاه می‌باشد.

وی ادامه داد: در مدت خدمت رسانی ده ساله این بانک بیش از ۲۳۰ هزار نفر افتتاح حساب کرده و نزدیک به ۵ هزار میلیارد ریال منابع جمع آوری شده است. میرزایی با اشاره به سقف بیست میلیون تومانی تسهیلات قرض الحسنه گفت: امکان پرداخت وام‌های کلان در این بانک وجود ندارد و این امر باعث شده تسهیلات به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی ادامه داد: شفافیت در عملکرد بانک با دیدگاه عدم بنگاه داری و سرمایه گذاری‌های جانبی سبب شده است که بانک قرض الحسنه مهر ایران با کفایت سرمایه ۴۸.۵ درصدی، محل مطمئنی برای سپرده‌های مردم باشد. شایان ذکر است که مهندس بازوند، استاندار کرمانشاه با اهدای لوح تقدیری از خدمات دکتر اکبری، مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به نمایندگی از همکاران آن مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا