بانکبانک و بیمه

پیام مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک

علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۱ مرداد ، روز حمایت از صنایع کوچک پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این پیام آمده است: دستیابی به توسعه صنعتی و ایجاد اقتصادی مولد و پویا هدفی است که متخصصان ، اقتصاددانان و مدیران اقتصادی کشورهای کمتر توسعه یافته با جدیت تمام به آن می اندیشند و به دنبال آنند که با روشی هرچه مطمئن تر موانع موجود در این مسیر را از پیش پای جامعه خود بردارند.

یکی از کارساز ترین روش ها در این میان تکیه بر صنایع کوچک و متوسط به عنوان اهرم توسعه ، با قابلیت گستردگی اجتماعی و اشتغال زایی بالاست . این نوع صنایع به سرمایه ای اندک نیازمندند ، انعطاف پذیرند و می توانند بر اساس شرایط منطقه ای شکل بگیرند.

بانک صنعت و معدن در چند سال گذشته با توجه به این واقعیت ها که ناشی از تجربه کشورهای موفق و توسعه یافته بوده است توجه و تمرکز مضاعفی را بر صنایع کوچک و متوسط معطوف داشته و از پیشروان تقویت و گسترش این بخش از صنایع در کشورمان بوده است.

راه اندازی بانکداری صنایع کوچک و متوسط در بانک صنعت و معدن و مطالعات تخصصی در خصوص مشاوره و اعطای تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط نشان از عزم راسخ این بانک در راستای تقویت این بخش صنعتی کشورمان دارد. اینجانب ۲۱ مردادماه ، روز صنایع کوچک و متوسط را به همه صنعتگران و فعالان این بخش مهم عرصه صنعت کشور تبریک عرض نموده و آینده ای هر چه روشن تر را برای کشورمان آرزومندم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا