صنعت، معدن، تجارتمعدن

اعلام فراخوان جذب سرمایه­گذار طرح احداث کارخانه تولید پترولیوم کک

فراخوان جذب سرمایه­ گذار طرح احداث کارخانه تولید پترولیوم کک از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام شد. متقاضیان می توانند حداکثر تا ۱۸ شهریور مدارک خود را به آدرس اعلام شده در آگهی این فراخوان ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، طرح پترولیوم کک در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی متقاضیان دارای توانمندی لازم جهت سرمایه گذاری در احداث و راه اندازی یک واحد تولیدی کک نفتی کلسینه با مشخصات کک آندی به ظرفیت تولید ۲۰۰هزار تن در سال در منطقه آزاد اروند اقدام کند.

بنابه این فراخوان، از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی که دارای توان سرمایه گذاری، سابقه فعالیت و تخصص و تجربه مرتبط بوده و تمایل به سرمایه گذاری دارند دعوت می شود برای دریافت جدول معیارهای ارزیابی کیفی از تاریخ نشر این آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت۱۶) روز سه ­شنبه مورخ ۹۷.۰۵.۳۰ با ارایه معرفی نامه کتبی معتبر در یکی از روزهای اداری به نشانی:تهران-میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچه شریف، پلاک ۳۹، طبقه یازدهم، دبیرخانه کمیسیون معاملات تلفن۸۴۸۱۲۳۷۲ -۰۲۱ مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

ضروری است متقاضیان مدارک مورد نیاز مانند سوابق، رزومه و شیوه تامین مالی خود را در جهت سرمایه گذاری طرح مذکور و همچنین تمامی مدارک و اطلاعات مربوط اعم از ( اساسنامه، آگهی تاسیس، آگهی روزنامه رسمی مبنی بر آخرین تغییرات و سایر اسناد و مستندات مربوط) را حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) روز سه­شنبه مورخ ۹۷.۰۶.۱۸ به نشانی فوق تحویل دهند.

این آگهی تنها به منظور شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران انتشار یافته است و پس از بررسی مدارک دریافتی از طرف متقاضیان و ارزیابی نهایی در صورت احراز صلاحیت، نسبت به اخذ ضمانت از متقاضی مطابق با قوانین و آیین نامه های مربوط اقدام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر فایل اینجا را کلیک نمایید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا