بانکبانک و بیمه

تسهیلات بانک سینا برای اشتغال مناطق روستایی

بانک سینا در راستای عمل به تعهدات در زمینه مسئولیت های اجتماعی و اجرای تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، تسهیلات متعددی را برای توسعه اشتغال مناطق روستایی پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک اعلام کرد: در راستای کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی استانهای مرکزی، لرستان و قم تا ۱۵ مرداد ماه ۲۳۷ طرح به مبلغ ۱۳۴۳ میلیارد ریال تسهیلات با برآورد اشتغالزایی ۱۹۱۸ نفر مصوب شده است که از این تعداد ۱۶۸ مورد به مبلغ ۷۴۰ میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

طبق این گزارش؛ به ۱۶۸ طرح مذکور با امکان اشتغالزایی برای ۱۳۱۴ نفر به مبلغ ۶۳۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و ۹۷ طرح از مجموع طرح های معرفی شده در این استانها نیز به مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که اشتغالزایی ۷۴۵ نفر را به همراه داشته است.

گفتنی است، بانک سینا اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی را طی امضای قرارداد همکاری با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی از سال ۹۴ آغاز کرده و با حمایت از طرح های مختلف، نقشی تاثیرگذار در این خصوص ایفا نموده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا