بانکبانک و بیمه

برگزاری جشنواره ملی کارت آرزو


نخستین جشنواره ملی کارت آرزو ویژه کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران با جوایز ویژه نظیر دو جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی با عنوان «بیستابیست» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، کانون جوانه ها با هدف افزایش توجه کودکان به موضوع بانکداری الکترونیک، این جشنواره را برای بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عضو خود طراحی کرده است.

در جشنواره «بیستابیست»، ۲۲۲ نفر از کاربران کانون جوانه ها که در فاصله زمانی ۲۰ مرداد تا ۲۰ مهر ماه حداقل پنج خرید با ملی کارت آرزوی خود انجام دهند به قید قرعه برنده جایزه خواهند شد.
جوایز جشنواره شامل مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای دو نفر، واریز ماهانه ۱۰ میلیون ریال به مدت یک سال برای ۲۰ نفر و پرداخت مبلغ یک میلیون ریال برای ۲۰۰ نفر است.
کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.
این کانون در رویکرد جدید خود می کوشد با زبان داستان و تصویر، گروه های سنی کودک و نوجوان را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا کند. اطلاعات بیشتر درباره کانون و جشنواره های آن در نشانی اینترنتی www.kids.bmi.ir قابل مشاهده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا