صنعتصنعت، معدن، تجارت

توافق مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و هیات اعزامی از مرکز تجارت بین الملل ICT به جمهوری اسلامی ایران

هیات اعزامی مرکز تجارت بین الملل International Trade Center مرکب از ۵ نماینده با دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، هیات اعزامی مرکز تجارت بین الملل که با مساعدت سازمان توسعه تجارت ایران به کشورمان سفر کرده است با هدف همکاری در توسعه تجارت و صادرات جمهوری اسلامی ایران از تعدادی از نهادهای دست اندرکار آموزش و توسعه مدیریت صادرات در جمهوری اسلامی ایران از جمله سازمان مدیریت صنعتی دیدار نموده است.
در ابتدای این دیدار، هیات اعزامی مرکز تجارت بین الملل با فعالیت ها، محصولات و خدمات متنوع سازمان مدیریت صنعتی در حوزه های مشاوره، آموزش و تحقیق در سطح کشور و تعاملات بین المللی آن آشنا شدند.
سخنگوی هیات اعزامی مرکز تجارت بین الملل، “سی یو جیانگ”، اظهار داشت که فعالیت های مرکز تجارت بین الملل تشابه زیادی با فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی دارد و در همین راستا می توانیم در حوزه های طراحی استراتژی توسعه صادرات ایران و استفاده از بانک های اطلاعاتی مرکز تجارت بین الملل، انجام آموزش برای ظرفیت سازی بنگاه های دانش بنیان در حوزه بازاریابی بین الملل و صادرات و همچنین تبادل اطلاعات همکاری نماییم.
ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری هیات ITC ابراز امیدواری کرد اهداف هیات اعزامی در راستای توسعه صادرات و حضور بین المللی درکنار فعالیت های توسعه ای نهادهای کشور محقق شود.

خاطرنشان می شود، مرکز تجارت بین الملل یک نهاد چند جانبه است که از جانب سازمان تجارت جهانی و سازمان ملل ماموریت دارد به توسعه تجارت و صادرات در کشورهای جهان کمک نماید.
گفتنی است ماموریت این هیات ۵ نفره شامل مواردی از جمله “ارزیابی ظرفیت های صادراتی در ایران”، “کمک به طراحی استراتژی توسعه صادرات”، “ظرفیت سازی برای بنگاه های کوچک و متوسط درخصوص تحلیل بازار جهانی و هوشمندی تجاری” و “ظرفیت سازی برای بنگاه های استارت آپ و کمک به ایشان در حوزه ورود به بازارهای بین الملل” می باشد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا