خودروصنعت، معدن، تجارت

دفتر منطقه ای مشهد جزو سه منطقه اول کشور است

ایساکو در سال ۹۶ مقام اول خدمات پس از فروش را درمیان شرکت های عرضه کننده خدمات کسب کرد که در این میان دفتر منطقه ای مشهد با بیشترین رشد نسبت به سال قبل از آن، جزو سه منطقه اول ایران خودرو قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مدیر دفتر منطقه ای ایساکو در مشهد در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو این شهر با بیان این مطلب اضافه کرد: در آخرین سنجش و ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان خدمات پس از فروش در خرداد ماه ۹۷ نیز، مشهد جزو سه منطقه اول کشور بوده است.

سعید منیریان افزود:‌ در منطقه خراسان علاوه بر شبکه گسترده و توانمند نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش و فروشگاه های مجاز ایساکو،‌ از ظرفیت های منطقه ای مانند پایگاه تولیدی ایران خودرو خراسان، دفتر منطقه ای ساپکو و امدادخودرو برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان و افزایش رضایت آنان بهره می بریم.

وی سهم بازار دفتر منطقه ای مشهد در سطح کشور در حوزه های مختلف فروش و خدمات پس از فروش با ۶۹ نمایندگی فروش و ۷۰ فروشگاه مجاز را حدود ۸ درصد دانست. این سهم شامل سه استان خراسان شمالی،‌ رضوی و جنوبی است.

مدیر منطقه ای ایران خودرو در مشهد پروژه سفارشی سازی تجارب مشتریان را از جمله اقدامات موفق و موثر در بهبود کیفیت خدمات به مشتریان در منطقه مشهد برشمرد و گفت: براساس نتایج این پروژه، بهبود در حوزه نیروی انسانی شاغل در شبکه در دستور کار قرار گرفته و درحال حاضر با گذشته نزدیک به یک سال از اجرای برنامه بهبود و برگزاری دوره های آموزشی،‌ ۹۵ درصد الزامات آموزشی را در شبکه جاری سازی کرده ایم.

منیریان با بیان این که ۱۸ درصد از خاک ایران تحت پوشش دفتر منطقه ای مشهد است، ارتقا و بهبود کیفیت خدمات را از برنامه های سال جاری دانست و گفت: امسال به عنوان جایگزین توسعه شبکه، به دنبال فعال سازی  ظرفیت های خالی شبکه و بهبود کیفیت ارایه خدمات به مشتریان هستیم و با طرح هایی چون توسعه پایلوت های ارایه خدمت به خودروهای جدید گروه، ‌نظارت و پایش مستمر هزینه های خدمات در شبکه و توسعه سیستم رسیدگی به درخواست های مشتریان در نمایندگی ها به دنبال دستیابی به اهداف تعیین شده هستیم.

گفتنی است،‌ نمایشگاه خودرو و قطعات و صنایع وابسته مشهد از دیروز شانزدهم مرداد به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برپا است. گروه صنعتی ایران خودرو با همت و حضور ۲۵ نمایندگی منتخب در استان خراسان آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته است.

علاوه بر نمایندگان ایران خودرو، شرکت های آپکو و گروه هایما نیز در سالن ایران خودرو محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا