بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

محمد رضا قربانی ، مدیر عامل بانک دی طی پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد ماه ، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

به نام خالق قلم
چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید و کسی که قلم به دست دارد به مثابه ققنوسی است که میسوزد و دوباره در راه رسالتش مجاهدت میکند تا چراغ آگاهی برافروزد .

هفدهم مرداد، روز پاسداشت صاحبان قلم های پاکی است که رسالتشان اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با عدالت است. این تاریخ  یادآور تلاش و سختکوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بیپروا در عرصه وسیع و پرخطر اطلاعرسانی جان خویش را در طبقی از اخلاص نهاده و با عشقی غیرقابل وصف به رسالت و حرفه خود‏ در آسمان وسیع شهادت و جانبازی پروازی بیپایان در اوج مظلومیت را دنبال میکنند و سالروز شهادت مجاهد اهل قلم، شهید مجید صارمی، به درستی روز خبرنگار نامگذاری شده است. شهید صارمی با ایفای رسالت خود در عرصه خبرنگاری برگی زرین در تاریخ تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رساند و به افتخار این شهید والامقام این روز برای همیشه در تاریخ به یادگار ماند.
 
در عصـر دسترسی آزاد به اطلاعـات، نقش بی بدیـل و مؤثـر خبرنگـاران سرزمینمان در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای کشور غیر قابل تردید است به ویژه در شرایط کنونی که کشور از جانب استکبار جهانی درگیر جنگ نرم است خبرنگاران، سربازان خط مقدم این جنگ هستند که با نفوذ کلام خود،رهبری افکار عمومی را بر عهده دارند.

بی شک، عبور کشور از این برهه دشوار تاریخی با توجه به  شرایط خطیر اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه، مرهون تلاش های این عزیزان خواهد بود و امید است که با اندیشه تاثیرگذار و  قلم امیدبخش اصحاب رسانه شاهد اعتمادآفرینی در جامعه و بازگشت پویایی به نظام بانکی و اقتصادی کشور باشیم.

این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی وپرتلاش و به ویژه خبرنگاران فعال در نظام اقتصادی کشور  تبریک عرض می نمایم  و امیدوارم تمامی تلاشگران عرصه رسانه  با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی موفق و پیروز باشند.

                                                                                                                                                                                                        محمدرضا قربانی

                                                                                                                                                                                                      مدیرعامل بانک دی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا