بانکبانک و بیمه

نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه اقتصاد


عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اعطای لوح تقدیر به چقازردی مدیرعامل بانک سپه از تلاش‌های هدفمند و اثرگذار این بانک در عرصه کلان اقتصادی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)،اکبر رنجبر زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس ضمن اعطای لوح تقدیر نمایندگان و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به مدیرعامل بانک سپه گفت: تلاش اثرگذار و برنامه‌ریزی مدبرانه بانک سپه در شرایط حساس کنونی که اقتصاد خط مقدم جبهه استکبار علیه کشورمان قرارگرفته جای تقدیر دارد.

وی افزود: در این شرایط درک وضعیت موجود و حضور فعال و هوشمندانه در عرصه کلان اقتصادی برای خنثی کردن توطئه‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی بسیار بااهمیت و حیاتی است.
در ادامه رنجبر زاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس به نمایندگی از سایر نمایندگان تقدیرنامه فوق را به محمدکاظم چقازردی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک سپه به‌واسطه برنامه‌ریزی داهیانه این بانک و نقش‌آفرینی برجسته و اثرگذار آن در عرصه کلان اقتصادی و اجرای پروژ های استراتژیک به وی اعطا شد.
در تقدیرنامه نمایندگان مجلس به مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۶ به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری آمده است: «نظام بانکی کشور علی‌رغم چالش‌ها و مشکلات اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت تولید و اشتغال و کسب‌وکار انجام داده است».
در بخش دیگری از این نامه آمده است: «سال گذشته اخبار و گزارش‌های متعددی از عملکرد بانک سپه در حوزه‌های مختلف اقتصادی در رسانه‌های جمعی منتشر شد که بیانگر نقش پررنگ این بانک در عرصه کلان اقتصادی و رفع نیازهای مردم دارد».
در نامه نمایندگان مجلس ضمن تشکر از چقازردی مدیرعامل بانک سپه به دلیل مدیریت راهبردی و از رئیس و کارکنان اداره کل روابط عمومی بانک سپه به دلیل اطلاع‌رسانی مؤثر و تبیین اقدامات این بانک آمده است: «جا دارد به‌واسطه این تلاش ضمن قدردانی از مجموعه مدیران و کارکنان زحمتکش به‌ویژه آقای چقازردی مدیرعامل بانک سپه به‌واسطه سیاست‌گذاری مدبرانه و همچنین از رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی این بانک به خاطر انعکاس زحمات بانک سپه در رسانه‌های جمعی ما تعدادی از نمایندگان مجلس از بانک سپه تقدیر و تشکر به عمل‌آوریم»
بر اساس این گزارش بانک سپه در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال هم سو باسیاست‌های اقتصادی دولت گام مهمی در جهت کمک به توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی برداشت و درزمینهٔ پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط جزو سه بانک نخست کشور بود.
این بانک سال گذشته در کنار حمایت از تولید و اشتغال‌زایی؛ درزمینهٔ اجرای مسئولیت اجتماعی هم کارنامه قابل قبولی ارائه داد و یکی از مؤثرترین بانک‌های کشور در کمک به خوداتکایی و خوداشتغالی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بود.
اداره کل روابط عمومی بانک سپه سعی کرد اقدامات تأثیرگذار فوق در عرصه کلان اقتصادی را که ناشی از برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی مشخص از سوی مدیران و تصمیم سازان و مجاهدت کارکنان آن در تمام بخش‌ها بود به نحو شایسته اطلاع‌رسانی نماید.
شایان‌ذکر است در بین نمایندگان امضاکننده نامه یادشده، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها، برخی از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی، اجتماعی، برنامه‌وبودجه، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، کشاورزی، حقوقی و آموزش و تحقیقات و فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس به چشم می‌خورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا